Gå til innhold

Ikke tegn til foster på UL i dag....snufs!

Anbefalte innlegg

Nå skriker jeg høyt og gråter masse.

I dag er jeg 5+5 eller 5+6 og skulle til UL for å se på levedyktig foster slik at jeg skulle få medisin..... men gyn kunne ikke se noe fosteranlegg.... hyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllll.

Det må da for svarte snart være min tur...

Det er tatt prøver av hcg i dag og det skal taes nye på torsdag. Jeg krysser fingrene, men håpet er lite. Vet om mange som til og med ser hjerteslag så tidlig.

Så det kan hende jeg kommer inn hit igjen til dere om noen dager.

Fortsetter under...

Ringte til sykehuset igjen i sted. Hcg var på 8340. Det er visst bra tall sa de. Men jeg stoler ikke på alt de sier, synes mye er normalt som ikke er det allikevel....

Skal ta ny prøve på torsdag for å se om den har steget....

Annonse

Uff, dette er ikke lett nei... Men det er veeeeldig tidlig å ta UL nå for å se etter fosteranlegg altså. Jeg tror at så lenge du ikke har hatt smerter eller blødninger så er det rett og slett for tidlig ennå. Det er jo en grunn til at de helst venter til uke 7 i alle fall, men også det kan være for tidlig.

Du hadde jo en fin hcg og jeg både håper og tror at den vil stige på neste prøve.

Jeg skjønner at du har det vanskelig nå, men jeg tror de har vært litt for tidlig ute......

Krysser fingrene for deg og sender en stoooor trøsteklem så lenge:)

Nei stenbukkern min!!!! Huff og huff, men sånn har skjedd før og plutselig så dukker spira opp på skjermen.... er så spent selv jeg. Veldig lite symptomer ikke kvalm ikke ømme pupper... har jo vært kvalm i allefall de tre forrige gangene.. men da gikk det galt .. var jo egentlig ganske frisk med første mann... huff så kjipt.... skal på riksen 3 januar og det er leeeeeenge til vurderer enn smug titt... men er så redd.....hold oss oppdatert!!! DEt kan gå bra er enda så tdlig

Stor klem!!

Håpet er ikke ute, det er veldig tidlig med ul nå som du serpåinnleggene over. Jeg xxx masse for deg!!! Håper inderlig du får gode nyheter og at dere ser foster når dere får ul i uke 7!!!!!!!

Annonse

Svar på Hcg prøve:

Tirsdag 8340

Torsdag 13700

Så den stiger med 66 prosent og det var visst greit nok. Kunne iallefall ta meg en god juleferie og slappe av :)

Men jeg er jo bekymret allikevel...., men det er vel normalt.

Har jo også lest at det skjer ikke full dobling på 48 timer da man har kommet litt uti svangerskapet. Så hvis jeg hadde fått 72 timer på meg så hadde den antagelig doblet. Og ettersom det er mellom 48 og 72 timer den skal doble så burde jeg klare å slappe av for jeg ser jo at det er normalt....

Og jeg er kvalm kvalmere kvalmest. Kvalmere enn på tirsdag så det lover jo bra det å da :) (selvom kvalme er noe drit)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...