Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Sitter her og kjenner at babyen hikker som bare det. Også sparker den litt :-) Er så koselig. Var hos jm i dag. Alle prøvene var kjempefine, og hodet var godt festet. Har hatt en del utslag på urinprøvene, og sendt inn til bakteriedyrking osv. Men i dag var alt så fint så. Har også bestilt omvisning på føden til torsdag, også skal jeg ringe og få time til samtale på fødestua senere i dag. Hvis alt går etter planen har jeg lyst til å ha en medikamentfri fødsel i rolige omgivelser. Tror kroppen fikser dette bra. Nå er det bare 5 uker igjen til termin :-) Gleder meg kjempe masse til å få møte den lille. Begynner å bli ganske nyskjerrig på hvem h*n er. Ha en riktig fin jul alle sammen.
selma07 og engel Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Hei! jeg skreiv et langt svar til deg ista, og selvfølgelig datt pcen av nett så det ble sletta... Men men.. Ja det er helt fantastisk å sitte å kjenne på den lille i magen. Utrolig at man kan se spark og hikk utenpå magen også! Nå er det ikke lenge til vi får møte våre søte små:-) 5 uker igjen jeg også! TEnk å få se ansiktet, fingrene, tærne, ørene øyenvippene sukk... jeg gleder meg sånn:-) Ha en riktig god jul du også:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå