Gå til innhold

Hikker du lille venn....

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Sitter her og kjenner at babyen hikker som bare det. Også sparker den litt :-) Er så koselig.

Var hos jm i dag. Alle prøvene var kjempefine, og hodet var godt festet. Har hatt en del utslag på urinprøvene, og sendt inn til bakteriedyrking osv. Men i dag var alt så fint så.

Har også bestilt omvisning på føden til torsdag, også skal jeg ringe og få time til samtale på fødestua senere i dag. Hvis alt går etter planen har jeg lyst til å ha en medikamentfri fødsel i rolige omgivelser. Tror kroppen fikser dette bra.

Nå er det bare 5 uker igjen til termin :-) Gleder meg kjempe masse til å få møte den lille. Begynner å bli ganske nyskjerrig på hvem h*n er.

Ha en riktig fin jul alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7506189-hikker-du-lille-venn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg skreiv et langt svar til deg ista, og selvfølgelig datt pcen av nett så det ble sletta... Men men.. Ja det er helt fantastisk å sitte å kjenne på den lille i magen. Utrolig at man kan se spark og hikk utenpå magen også! Nå er det ikke lenge til vi får møte våre søte små:-) 5 uker igjen jeg også! TEnk å få se ansiktet, fingrene, tærne, ørene øyenvippene sukk... jeg gleder meg sånn:-)

Ha en riktig god jul du også:-)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...