Etaner Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Endelig har vi også fått vært på UL. Det er så godt og betryggende å få sjekket den lille tassen i magen. Jeg har såvidt hørt hjertlyd hittil, men kjent masse spark. Allikevel er det så deilig å få sett h*n. Alt står bra til, og jordmoren var helt fantastisk. Forklarte oss alt hun så og gjorde. Å jaggu var jeg ikke så heldig at jeg fikk flyttet termin tilbake 5 dager. Så nå venter jeg baby 13.mai 2007 (=
MissUnderCover Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Du har navnet mitt baklengs i nicket ditt, og jeg har også termin 13. mai 2007....:0) hihi
Etaner Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 he he..ja jeg er veldig oppfinnsom;-). Det er ikke lett å få navnet vårt som nick så da blir det Etaner. Husker jeg syns det var så morsomt navn baklengs når jeg var liten.' 13 mai ja. Jeg har forholdt meg til 18 mai frem til nå så jeg må venne meg litt til den nye datoen. Men det var utrolig deilig å bli satt tilbake da. Alle uker teller hihi..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Du ble jo ikke satt tilbake, men frem... Frem til den 13. fra den 18.
Etaner Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 Ja jeg satt å tenkte litt på den der. Men for meg så blir det mest riktig å si tilbake fordi jeg går fra 18 bakover til 13. Det er sikkert feil å si det slik men det får bli mitt problem (=
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Beklager hvis jeg fornærmet deg, var ikke meningen. Det var en påpekning helt enkelt, tenkte kanskje jeg skulle bare si det i fall du hadde misforstått, og at andre kunne misforstå hva du mente. Men du har rett, det er ikke mitt problem. Så beklager så meget!
Etaner Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2006 Ja ja, fornærmet ble jeg vel ikke, men da sier fra 18 til 13 heretter så blir det vel rett uansett (-;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå