Gå til innhold

Gravid, men få graviditetssymptomer...


Hathor

Anbefalte innlegg

Jeg er i følge gyn gravid i 5 uke, formen er fin og jeg lurer av og til på om den er for fin.. Klarer ikke helt å tro at det er noe inni der, men to graviditetstester og en blodprøve bekrefter det jo. Snakket med gyn på tlf, men det er for tidlig å se noe på UL. Jeg er er generelt litt trøtt, og hyppigere sulten, og ofte på do -men sånn er jeg når ejg ikke er gravid også...! Skulle så gjerne visst at alt var bra, det er det jo sikkert, men gleder meg til det begynner å synes eller jeg ev. får andre symptomer enn uteblitt mens...Noen med lik erfaring, eller gode råd.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, symptomene kommer som regel ikke før uti 6.-7. uke! Det er ikke så mange som får symptomer med en gang de blir gravide.. :)

 

Jeg har først nå de siste par ukene vært kvalm, ikke så mye, men litt.. er i 8. uke nå. Også har jeg sovet så utrolig mye, minst to lurer pr dag. Jeg klarer ikke å holde meg våken!

 

Om du slipper unna kvalme og alt anna sånt, så skal du bare være glad til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg også det..

Har litt ømme pupper, men det er det hele.. Var litt trøtt i begynnelsen, men det værste har gitt seg..

 

Jeg skulle gjerne kjent litt mer jeg.. kvalme eller noe sånn..

Men skal vel ikke klage. Kjenner flere som ikke har merket noe før de var 4-5 mnd på vei.

 

Skal på ul i morgen. Håper på gode nyheter og at vi ser et lite hjerte som banker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ikke noe, føler ikke at jeg er så gravid som to tester viser! skal ikke klage på at jeg ikke er kvalm, men det er litt rart synes jeg..

Er 6 uker på vei i dag, eller 7 i følge BIM.

 

eneste jeg merker er at jeg har vondt i ryggen og litt murring i magen...hm..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg hatt det hele tiden , ikke et eneste tegn! Ikke lenge siden jeg skrev en bekymringsmelding i dette forumet fordi jeg ikke merket noe til graviditeten! Nå de siste 3 dagene har jeg konstant gått rundt å vært bilsyk/sjøsyk med en uggen kvalme i halsen og voldsom hodepine!! Vet jo ikke sikkert, men går ut i fra at dette er mine første graviditetssymptomer og det er ikke noe gøy!

 

Vet jeg ønsket meg litt symptomer, men dette er grusomt, jeg får ikke gjort noe annet enn å holde sengen!

 

Bare nyyyyyyyyyyyyt at du er i fin form, håper jeg går tilbake til den tilstanden snart!

 

uke 7+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at flere har det sånn, bør vel heller være glad for at jeg ikke har noe særlig med plager, det blir sikkert noe etterhvert...! Jeg skal reise bort i julen+deler av januar, så før ikek dratt på første ul før i sv.skaps uke 9... Det forblir vel uvirkelig til den tid, kanskje.. Men spennende..! Har prøvd å bli gravid i ca. 1 år nå, så er egentlig overlykkelig!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde eller ingen symptomer i starten,klaget min nød her,men det skulle jeg ikke ha gjort for i dag har jeg vært litt kvalm,og de senere dagene har jeg hatt stikninger og vondt i magen. Jeg er bare 4+6,så ser ikke frem til å være kvalm helt til uke 12. Du får bare nyte det så lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare kjent en liten antydning til kvalme et par ganger. Jeg er overlykkelig for det. I forrige svangerskap hang jeg over doskåla flere ganger om dagen fra dag 1 til datteren min ble født. Jeg var så utkjørt at det virkelig tæret på kropp og sjel. Vi hadde planlagt et barn til, men utsatte det i det lengste. Orket ikke tanken på å skulle gå i 9 måneder med konstant kvale og oppkast når jeg minst ventet det.

 

Jeg er lykkeligfor hver dag jeg er symotomfri!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...