Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har vore hos tannlegen og bort tre hull og bytta ei fylling. Tannlegen visste eg var gravid, og sa at det ikkje var noko problem. Men no les eg på nettet at ein overlege skriv at dette bør ein ikkje gjera. Eg blir heilt tullete av alt eg les eg. Har de andre vore hos tannlegen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært til tannlegen å borret å trekt, å alt står fint til med både meg og barnet. Det er bedre å få fiksa det enn å gå med smerter var det noen som sa.... Det er værre for barnet at mor går med smerter....

Hvis du lurer på mere innenfor tannlege og tenner så anbefaler jeg deg å stille spørsmål å sånt inne på www.tannhelse.com Der er det et forum som både vanlige folk og utdannede tannleger svarer=)

Skrevet

hei hei

jeg var hos tannlegen for 2-3 uker sidan.hadde ei fylling som datt ut,så tannlegen tok røntgen bilder,boret litt og la i en ny midlertidig fylling.fikk bedøvelse oxo...har hørt at man ikke skal gjøre dettte,men tannlegen sa det var ikke noe problem.skal tilbake etter fødsel for å rotfylle.

trør ikke det er farlig når man er så langt på vei.barnet er jo ferdig utviklet.og jeg vil tro tennlegene vet hva de kan gjøre og ikke kan gjøre!!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...