Gå til innhold

Hvor stor mulighet for å miste?


monicamm

Anbefalte innlegg

Har nå nesten bestemt meg helt for å beholdet den lille tingen som er i magen min, etter mye om og men. Lurer d på om det er noen statestikk eller noe som sier noe om hvor stor sannsynlighet det er for å miste? Jeg har ikke vært hos lege enda, så er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men tipper ca 5 uker...

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bruker være en sånn liste her på 1. tri, i alle fall var det det da jeg tilhørte her i sommer. Men tips, fokuser på det positive:) Om man skal være så uheldig å miste så har det vært noe galt. Så ikke les tråder om MA og SA, de fører bare til at man blir usikker og tviler helt unødvendig.

 

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

for de aller fleste friske så går det nå vel bra. jeg har en sykdom som gjør at jeg har mistet før men har nå et barn på 3 år og venter en i april. er i uke 25.

man må tru at det går bra!! noe statestikk vet jeg ikke av. føler du deg veldig usikker så be om en ultralyd i uke 8-9 så kan du bli beroliget. jeg har hatt det i begge svangerskap og det gjør noe md oss når vi får se hvordan det ligger an.

du kan jo gå til privat klinikk om det finnes der du bor. jeg fikk det med en gang gjennom fastlegen .

 

lykke til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste spontanaborter skjer i løpet av de 12 første ukene av svangerskapet, men jeg vet ikke de statistiske tallene for dette.

 

Lykke til uansett, du har en fin tid foran deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en oversikt her over hvor stor sjangs det er for at ting går bra da... vil du vite oddsen for at det går galt får du ta 100% minus sjangsen for at det går bra... da får du sjangsen for at det går galt..

 

 

5-8 uke: 78,9% sjanse for at det går bra

9-12 uke: 88,5% sjanse for at det går bra

13-16 uke: 94,4% sjanse for at det går bra

17-20 uke: 98,0% sjanse for at det går bra

21-24 uke: 99,1% sjanse for at det går bra

25-28 uke: 99,8% sjanse for at det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...