JuliLinda Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 For ett par dager siden ringte vi til ett vennpar og fortalte at vi skulle bli foreldre. Disse vennene våre har slitt i ett par år nå og ikke blitt gravid, så vi grudde oss lenge før vi ringte. Det var min samboer som ringte og snakket med han og jeg har ikke hørt noe fra henne. Synes det er så tungt at vi ender opp med å ha dårlig samvittighet for at vi har vært heldige, vi skal jo være glade, men jeg er redd for at i jula så kommer alt av graviditet å være ett ikke tema. Det er jammen ikke enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 skjønner hvordan du har det! Men jeg kan godt skjønne venninna di. Jeg har det ikke helt på samme måte som henne, men nesten.. Jeg og en venninne ble gravide nesten samtidig, hennes svangerskap har gått bra, mens mitt endte i en abort i september. Jeg har omtrent ikke snakket med henne siden, jeg har ikke orket med tanke på at hun er gravid og jeg har mistet.. Veldig egoistisk men sånn er det bare, det er nok ganske sårt for venninna di at du har klart det og ikke henne, hun mener garantert ikke noe vondt med det, men hun syns det er sårt.. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet, men gi henne tiden hun trenger, så kontakter hun deg nok;) Håper det går bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliLinda Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Skal ha masse tålmodighet med henne:-) Det er ikke så greit å holde følelser tilbake bestandig. Det går seg vel til etterhvert for jeg vil jo helst ikke miste henne. Håper det går bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 Du gjør nok ikke det, hun trenger litt tid bare;) joda, akkurat nå har jeg det ikke så veldig bra.. Jeg har blitt gravid igjen etter aborten, er nå 9 uker, og har blødd litt igjen, skal på sykehuset snart for ul, og se om det står bra til med den lille, eller om den er borte... så vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliLinda Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Kjedelige greier.Skal krysse fingrene for deg og tenke mange gode tanker:-) Det er jo heldigvis ofte man kan ha blødninger uten at det er noe galt, så vi får satse på det. Gi lyd ifra deg så jeg får høre hvordan det gikk. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå er jeg hjemme fra sykehus og ul;) Der fant de et levende foster, og jeg fikk se hjertet slå Så nå går det kjempe bra, og jeg er så lykkelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliLinda Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. desember 2006 Så godt å høre Siw M, at alt stod bra til. Kjempeglad på dine vegne. Nå kan du bare begynne å feire jul og kose deg masse med din lille. Juleklem fra meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten_passasjer Skrevet 20. desember 2006 #8 Del Skrevet 20. desember 2006 Så bra Siw M. Gratulerer med hjertelyd!! Jeg har forøvrig også ei venninne som sliter med å få barn, syns det vanskelig å si at jeg er gravid. Har ikke sagt noe ennå. Men hun er så utrolig flink til å glede seg på andres vegne, og så lenge jeg gir henne tid og ikke snakker om min graviditet hele tiden, håper jeg det går fint. Mange vanskelige ting i denne tiden, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliLinda Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, du har helt rett, det er mye å forholde seg til i denne nye situasjonen. Både skremmende og morsomt:-) Ellers skulle jeg bare si at jeg ble så glad for jeg fikk en liten sms fra min venninne hvor hun gratulerte og sa hun var glad på mine vegne. Det lettet masse, så hun trengte nok bare litt tid for å fordøye det hele. I dag kommer hun hjem til jul og jeg gleder masse til å se henne igjen. Jula er utrolig koselig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. desember 2006 #10 Del Skrevet 20. desember 2006 Så godt å høre;) Det blir nok kjempe koselig å se henne igjen ja;) Utrolig godt å høre at det ordnet seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå