Gå til innhold

TanteBassa!

Granny Weatherwax

Anbefalte innlegg

Heisann!

Så at du også var gravid, og holder til inne på disse sidene. Jeg ville bare fortelle at du reddet dagen min i sommer da du hjalp meg med å skrive sang til mannen min til bryllupet vårt! Jeg slet skikkelig, men så fikk du et par stikkord av meg og lagde en sang til Teddybjørnens vise i en fei!

Jeg er evig takknemlig og bøyer meg i støvet :-)

Har forresten termin 28. august (pos. test i dag) så vi kommer til å følges hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, så koselig!!!

jada, sitter og er kvalm og greier i dag, så plutselig fikk jeg ting i dobbel dose:) Men det går nok over, hehe.

Gøy å ha noen å vente sammen med, gleder meg masse, er jo min første i en alder av 34, så håper alt går greit.

Godt at det gikk fint med sangen, er ikke så mye som skal til vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du si det, at det ikke er så mye som skal til :-)

Men jeg slet så med å finne på rim! Så da du sa at du kunne skrive den for meg, ingen problem, da tok du en stor bør fra skuldrene mine!

Det er første din ja? Du er stemor fra før, sant? Mener å ha sett deg inne på mine, dine, våre. Jeg holder ikke til der selv, men stikker innom en gang i blant.

Jeg venter nr. to, gutten min er 16 mnd nå, og blir rett over to år når andremann kommer. Jeg hadde også en spontanabort i oktober, så jeg våger ikke helt å glede meg ennå. Må vente til jeg er over 8 uker ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...