Gå til innhold

Uff jeg er så usikkert no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse kynnere i hele svangerskapet og de siste mnd her jeg hatt noe som ligner på rier de har kommet og gått, vært regelmessig noen ganger for så å stoppe opp igje, sånn har det holdt på i noen mnd no. Siden det er fare for at jeg føder for tislig har jeg vært veldig nærvøs hele tiden. men ting har jo gått over så jeg går no her enda med baby i magen og er 36+0 i dag :)

Men i dag våknet jeg med masse vann i kroppen, og en liten stund etter at jeg stod opp så bagynte jeg å få menssmerter, ligner på de første dagene med mensen liksom, de er der hele tiden men blir litt vondere innimellom, kjenner det i ryggen og bena og.

Jeg vurderer å ringe føden å høre men jeg syns det blir så dumt hvis de skal ha meg inn for sjekk og det er falsk alarm for vi har to timer reise og barnevakten har ca en times reise før hun er her, så da tar det alt i alt 3 timer før vi er fremme og det er lenge altså. Jeg sitter bare å venter på at noen skikkelige tegn kommer jeg.

Herregud dette er 3. mann men likevel så usikker, med de to første var jeg sikkert når det begynte og mener vel jeg skal bli det denne gangen og men det kan jo begynne helt forskjellig fra de gangen siden jeg har gått med sånne rie lignene smerter så lenge.

Hmmmm......hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden! De veit best.. :)

Lykke til:)

Skrevet

Hvis de er sikre på at det er falsk alarm, ber de deg jo ikke komme inn for sjekk, vil jeg tro:-) Hvis de på føden synes det er viktig å få sjekka det ut, er det nok verdt turen uansett.

Du kan jo ringe og forklare det du har sagt her, og si at du er usikker og ikke har lyst til å dra inn hvis det ikke er nødvendig, liksom? Det er jo lettere for dem som er fagfolk å avgjøre om det er noe å sjekke enn for oss som ikke er det og i tillegg bare sitter her på nett.

Hm... Kan du ikke ringe, og så fortelle oss hva de sa etterpå?

Og lykke til uansett, da!

Skrevet

Nå har jeg ringt og de sa jeg skulle vente å se om det tok seg opp eller stoppet igjen så jeg får bare vente å se det ann litt jeg :)

HI

Skrevet

Synes du skulle ha ringt føden for lenge siden jeg da du har hatt noe du mener er rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...