josefine1 Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har hatt uregelmessig mens siden jeg sluttet på p-piller. Først kom den en onsdag, så fredag neste gang. Og nå er det jo noen dager siden jeg ventet den fredag -for siden det var mandag i går begynte jeg å håpe.. Har hatt stikkinger nederst i magen, samt vært ekstra trøtt. Men to tester viser negativt, samt at det kom en brun/rød blødning i natt og i dag. Noen som opplevd det samme? Kan det gå lang tid før testen slår ut positivt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Når hadde du EL? Hvis du ikke vet når du hadde EL vet du ikke når du har IKM heller - kanskje du har bommet på IKM-dagen og at mesen kommer i løpet av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Min mens har hoppa mange ganger. En gravitest slår ut samme dag som man har ikm. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå