aprilspøk Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Jeg blir litt stressa innimellom. vil helst gjøre alt som jeg pleier, men må jo senke krava litt... Baker og vasker dere mye til jul? Og får dere hjelp av mannen....?
firemerkersmør Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Vi drar bort julaften, så gjør ikke så mye. Bakt noen kaker, men ikke mye. Tror ikke det blir noe vasking
Sigbeth Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Stresset litt for jeg ble syk og hadde ikke overskudd ti å gjøre noe. Men har vært effektiv, satte av tid til både julegaveshopping og baking (TO slag!) Reiser også bort, så slipper å vaske.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 stresser ikkje så mye nei... bakinga er eg ferdig med. har enda 4 julegaver igjen å kjøpe(dei vanskligaste er igjen til slutt,aner ikkje ka eg skal kjøpe) vaskingen tutler eg med hele dagen...tar litt og litt... er jo enda noen dager igjen te jul... tar livet med ro eg og koser meg:)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Pleier å bake, men det har jeg ikke fått tid til i år. Har vaska hele huset, pynta juletre og fått frem resten av julepynten. Er ganske overrasket over samboeren min for han har hjulpet masse! Sikkert fordi vi har en sønn på 5 mnd og jeg har vært noen dager på jobb. Stresser litt jeg og, men det er jo en del av jula
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Skal feire jul hos mamma og pappa så blir ikke så mye styr her, nei. Vi skal flytte inn i nytt hus på nyåret så gidder ikke å vaske noe før den tid. Må jo vaske ned hele leiligheten da. Så i år har førjulstida bare vært kos, ingen stress ;oD
Hoppetussa Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Har ei snuppe som sover kun 3 x en halvtime om dagen, og har ikke samvittighet til å spørra andre om hjelp i julestria... Mannen min skjønner ikke helt hva det ligger i å rydde, men støvsuger og bærer ut søpla da...
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Strever ikke noe særlig. Leiligheten blir ikke vasket noe mer enn resten av året, så det er bare plankekjøring. Når det gjelder kaker så kjøpte samboeren min en boks med pepperkaker, men den klarte jeg å innhalere på to dager. Han må nok ut å kjøpe en boks til før julaften :-) I helgen kjøpte jeg div. juledekorasjoner i blomsterbutikken rundt hjørnet her for to tusen kroner. Oj! det var dyrt, men det ble julestemning hjemme. Gaver er det ingen over 20 år som får av oss, så handlelisten er relativt kort på den fronten.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 Strever fælt. Rekker ingenting men denne ungen på 10 mnd som ikke sover og skal ha oppmerksomhet og aktivisering hele tiden! Og mannen jobber overtid hele uken, så blir dårlig med hjelp. Skulle bakt kaker og skrubbet hele huset, samt handlet gaver. Det blir vel lille julaften i år også... Vi skal ha gjester julaften vi da, typisk... Men det går seg vel alltids til for oss! Det er jo jul:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 Ikkeno stress her i huset.. bare går å gleder meg til julaften nå! Gleder meg som en unge til å se uttrykket til lille prinsessa på snart to år når hun åpner opp gavene sine!! Minstemann er bare 6 uker og 1 dag på julaften, så han skjønner vel egentlig lite Hadde termin 20.november, men han kom 11.november, så den samme uka han kom så hadde vi hatt to dager med effektiv julegaveshopping, så var ferdig med over halvparten av gavene.. (var sikkert det som satte igang hele fødselen ) Så nå er vi ferdig med julegavene, julekort med bilde av barna er sendt, har bakt 3 sorter julekaker, og vi bare koser oss hjemme å venter på at pappaen skal få juleferie også Eneste som gjenstår er å vaske å rydde litt da.. men det er ikke vits i å gjøre før fredag siden jeg går hjemme med begge barna og det blir endel leker og ting og tang utover alt! Også blir det pynting av juletre på lillejulaften koslig! Gooooood Jul alle sammen :)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Ja, stresser en del.. Prøver å la være, men har heldigvis verdens beste svigermor som har hjulpet meg med rengjøring, bakst, handling og matlaging. Har holdt på en god del selv også. Men, nå er juletreet oppe og alle julegavene handlet inn, så nå gjenstår det bare å kjøre og levere julekort.. I tillegg har jeg en syk mamma som jeg henter og kjører på sykehus, har med hjem osv. Og i tillegg en liten en på 9 mnd. Så ja, en kan vel si jeg stresser litt.. Skal ha julaften her vi da.. Mannen hjelper til med alt han får beskjed om.. Gleder meg til romjulen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå