Gå til innhold

Juni: Hvordan går det med juleforberedelsene?


**Bettan**

Anbefalte innlegg

Nå er den siste julegaven kjøpt, men huset er ikke helt klart enda, får årøve å få gjort en del i dag! Hvor skal dere være hen på juleaften a? Vi skal være hjemme for første gang, litt skummelt, med ribbe og det hele, mamma er god å ha da! He He!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i rute nå :) Alle julegaver er kjøpt inn, det som ikke skal være med til mamma og pappan min på julaften er levert ut, julekort sendt, kaker bakt (en igjen å bake), hmm.. to pakker igjen å pakke inn og litt rydding så er vi ordentlig klare :) Da mangler bare snøen, det er liksom noe som ikke stemmer når vi ser ut av vinduet...

 

Vi skal være hos foreldrene mine, der er også søstra mi, broren min, mormoren min og morfaren min.

Egentlig skulle vi til mamman til mannen min i år, men vi hadde ikke lysst til det noen av oss. De er såååå mange på julaften. 7 unger under 7 år (!!), liten plass og bråkete (!!) så vi satte foten ned og sa at det ble for mye, jeg hadde ikke fått ammet uten å måtte gå vekk, og mathias hadde garantert ikke fått sove, så da ble det eet enkelt valg. Heldigvis skjønte svigers dette da :)

 

Neste år skal vi feire jemme hos os selv, men min mamma og pappa, søster og bror og svigerforeldrene mine. Grugleder meg litt allerede :) Kan teke meg det er spennende og skummelt og skulle stå for alt selv :) Men det går helt sikkert kjempebra! Som du sier: Mamma er god ha! Bruk henne masse! Det synes hun sikkert bare er koselig selv også.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sån er det med svigerfammilien min å, tror dem pleier å være rundt 20stk jeg, masse mas! Skal dit neste år vi da! Er ikke noe stor baker jeg da, så jeg lager risboller også baker mamma litt ekstra til meg og! He He kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjenstår d masse...men d kommer seg nok i boks skal du se:) Vi skal feire jul hos svigers i år, mamma`n min skal jobbe så da tar vi neste år med henne:) Det blir koselig hos svigers tror jg...vi r tilsammen 7 voksne og 3 barn:) Litt rart å ik feire jul m mamma, men...sånn d jo når en har etablert seg!!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har jeg sittet og laget ferdig de 8 kalenderene vi skal gi bort og scrappet ett par tre bilder til venninner. Det var såå herlig å bli ferdige med de! Det er sånt ett arbeid, og har utsatt det i ukesvis ;)

Baking har det ikke blitt på meg, pepperkakedeigen står fortsatt i kjøleskapet. Kanskje gjør jeg det imorgen, men vi kommer nok til å spise nok julekaker allikavel tror jeg! Imorgen skal jeg ta siste julegaveshoppingen. Har igjen endel gaver , men det meste er bilder av snuppa. Så når jeg har funnet rammer til de, er det meste i boks! Leiligheten er i kaos pga at vi flytter rett over jul, men skal ikke være her så mye, så det går nok greit.

Vi skal være hos "svigers" iår, selv om det nettopp ble slutt mellom oss. Vi har planlagt det lenge, og det kommer mye slekt hit pga lisjesnuppa, så det ble så dumt å endre planene.. vi er jo fortsatt venner, så det regner jeg med går greit! Blir litt stusselig å ikke være hos mamma og pappa, men vi skal være der på nyttårsaften.

 

Så slik er ståda hos oss! :-) God jul til alle sammen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg at jeg er i rute, julebaksten var jeg ferdig med i går + siste julepresangen:)

 

Skal være sammen hele gjengen her min fam+svigers...

 

Ønsker alle en riktig God Jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, kakene er i boks (laget risboller i dag - NAM!). Skal være hjemme for første gang denne jula, så det må mer til både av baking, innkjøp og vasking. Men har ikke igjen så mye vasking heller. I går fikk jeg unna de "verste" julegavene. Yes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...