en på vei *utklekket:)* Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Når bør dette vises? Var på ul i går og hørte fosterlyd men så ikke hjerteslag. Fikk litt hetta der jeg lå men legen sa det kunne være vanskelig å se så tidlig. Er 8 på vei,legen mente 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Hmmm, hørte hjertelyden så tidlig? Det er vel fra uke 6 at man skal kunne se hjertet slå. Jeg var der 6+4 og så hjertet slå. Men så tidlig kan det kanskje være individuelt? Du er nok 6 hvis han så det på UL, de målingene der er vel nokså sikre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjentene;) Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg var på ul i uke 5.. der så de hjertnene slo, men vi hørte ikke noe så tidlig.. skal på kontroll i dag.. håper å høre hjerteslag da:) er i min 10 uke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en på vei *utklekket:)* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. desember 2006 Han kalte det fosterlyd,og hva det betyr aner legen bedre enn meg. hadde siste mens 24.10 og funnet ut at lille lykke ble laget omtrent 3-8 nov. Da er jo fosteret omtrent 6 mens jeg er 8. Tok ul fordi jeg hadde spontanabort for endel år siden og det fant vi ut av på ul i uke 16. fosteret hadde sluttet å vokse i uke 8,mens alt annet gikk sin gang. Det sitter igjen men prøver ikke å engste meg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå