Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spm som sikkert er veldig dumt,men jeg lurer på om man kan kjenne når hodet fester seg. Hele benet "der nede" beveger seg når barnet rører seg. Har en ubehagelig følelse "der nede". Den er ikke vond bare ubehagelig....burde jeg ringe legen/jordmor?

Håper på svar...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok babyn som har festet seg.. men hvis du tror det kan være noe annet, så kan du jo ringe å høre, hvis du er bekymra eller no.. :)

min er festet og det er noe liknede jeg kjenner også.. en slags stikking på en måte..

Skrevet

Ja,det er stikking,men jeg får en sann rykkning i rompa når barnet beveger seg....det er første barnet mitt så det er så vanskelig å vite...er 33+6 og er det sann at man kan føde når som helst når hodet har festa seg?

Skrevet

første barnet mitt også, så jeg er ikke helt ekspert på detta! hehe..

man kan, så vidt jeg veit, føde når som helst uansett om hodet er festet eller ikke..for det er ikke hos alle det gjør det,det er mest vanlig hos førstegangs som oss:)

tror jeg leste et sted at det er vanlig at hodet fester seg rundt uke 33, uten å si noe sikkert.. det betyr jo bare at babyen gjør seg klar til fødselen og det er jo bra! babyen koser seg inni der, så det er ikke et tegn på at h*n blir født før tiden iallefall:)

Skrevet

Ok,ja men då kan jeg vel bare slappe av da og nyte siste delen av svangerskapet:) Tusen takk for svar "venter jente 14.januar 2007:)" :)

Lykke til med den lille jenta di:) Får en liten jente selv :)

Skrevet

bare hyggelig:)

Men hvis du uroer deg, så må du ringe assa!

Jeg har iallefall stikking nedetil eller hva jeg skal si..vanskelig å beskrive hvor det er hen, egentlig!

Tusen takk, og lykketil selv, med din lille tulle<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...