**synne** Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå har snuppa hosta og snufsa siden 2/12... Burde det ikke snart gi seg??? Om kvelden hoster hun så jeg ikke får sove, -selv om det virker som hun sover seg gjennom de ekstreme hosteanfallene selv..! Det høres ut som hun hoster all lufta ut av seg, altså.. Skikkelig ekkelt... Ligger og hører etter om det kommer pustelyder etter hvert hosteanfall.. Vi går nå på 10. dagen med kloramfenikol -men tror i dag blir siste dag... Hun var ganske fin på øynene i går, og likens i dag... Men det er hosten som er værst... Og nå har jo jeg og gubben fått det i halsen og... Gubben er på vei opp og jeg på vei ned... Uff... bare det gir seg til helgen iallefall!!! ;s Æsj...var ikke sånn siste tia skulle bli før jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Veldig lenge, tenkte jeg mens småen gikk forkjølet. Men da det fremdeles ikke hadde gitt seg etter en måned, så tok jeg ham med til legen, bare sånn for sikkerhets skyld (mens jeg prøvde å fortelle meg selv at jeg helt ikkert bare var n veldig hysterisk mor, og at lege var veldig unødvendig) og da hadde han bronkitt... Og det trenger aldeles ikke di tulle å ha, men jeg skulle i mitt tilfelle hørt litt mer på morsfølelsene mine, og litt mindre på skrekken for å bli stemplet som "hysterisk og overnervøs førstegangs-mamma". Så gjør det du tror er rett selv du, Synne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå