hønetuppa ønsker barn Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 har hørt at dette stimulerer til eggløsning. Noen som har blitt gravide mens de gikk på det? Gjør dette også eggene mere motagelige?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Hei Hønetuppa! Jeg er en av de som har blitt gravid etter bruk av pergotime. På tredje og siste kuren satt spiren endelig! Det eneste jeg vet om pergotime er at det skal gi mer fart på eggløsning og hjelpe de som ikke har det. Jeg hadde selv eggløsning, men ikke hver måned. Derfor fikk jeg tre kurer (en enkel og to dobble) til å få fart på eggene! og jammen hjalpt det! men jeg fikk jo mye bivirkninger av de, så jeg var ikke helt i form og ei heller ikke lett å være i hus med. Snakk med gyn om pergotime, kanskje det kan hjelpe deg også!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Pergo er først og fremst for dem som ikke har EL av seg selv, det er da det har størest effekt. Jeg har EL av meg selv, men fikk Pergo like vel. Etter 2 doble og 3 enkle kurer gav vi opp - holder nå på med prøverør...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Jeg hadde ikke EL i det hele tatt etter pilleslutt (i 18 mnd) og gikk på Pergotime 2 doble kurer og da satt spiren:) Jeg haddde El kun de mnd jeg tok kuren. Jeg hadde ikke EL i pausemnd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå