♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 vi skal ta fly til tyskland i morra.. gutten er nå nesten 3 måneder. noen som har noen erfaringer å dele?? hva burde jeg tenke på, ta med, etc...på flyturen altså...?;)
Sigbeth Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 dytter, for jeg lurer også. Skal ta fly i morgen vi også - er 4 mnd
AnonymeAnine Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Jeg fløy med sønnen min da han var ca 3 mnd. De kan få dotter i ørene som oss under letting og landing så du bør enten amme eller gi smokk om det plager ham. Jeg opplevde at kapteinen snakket så høyt over høyttalerne at jeg måtte dekke til ørene hans. Ellers er jo babybjørn bra å ha på flyplassen (selv om de fleste flyplasser faktisk har vogner til utlån). Man får ikke bruke babybjørn på flyet, noe som var dumt iom at sønnen min sov da vi gikk på flyet. Vet ikke om det var noe til hjelp... Jeg hadde bare med det vanlige på flyet, bleier, melk... Ellers er flyvertinnene veldig behjelpelige.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 ser du har fått gode råd =) vil bare si god tur... ha en god-jul alle sammen klem =0)
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Vi har nettopp flydd til Spania nå..Noah er snart 3 mnd..DEt gikk over all forventning..Jeg gav han pupp når vi lettet og landet, ikke en lyd..han bare låg og suttet og koste seg..Var kjempe snill på hele flyturen som tok 4 timer.. Jeg har forresten hørt at det er veldig viktig å gi noe å drikke når en letter, for visst barnet får vondt i ørene da så er det vanskelig å bli kvitt det resten av turen..men jeg vet ikke jeg:)... God tur:)
Mamma-K Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Det er null problem. Fløy med min sønn da han var 8 uker. Smokk er bedre enn amming da de bør sitte rett ved takeoff og landing. Be om en liten pute til støtte dersom du skal amme underveis.
krølle... Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Vi har også vært på flytur med Håkon da han var 2 mnd, og skal igjen på torsdag. Her gikk det også i pupp ved avgang og landing. (Håkon var i melkehimmelen hele turen, for eg starta ammingen litt tidlig og så ble det forsinket takeoff... og så ny runde pupp bare 1,5 time senere...) Ellers sov han hele veien. Brukte også babybjørn på flyplassen, for mine armer liker ikke å bære tunge babyer og vesker og dill og dall over lengre tid og avstander. Inne på flyet er det jo artig stellebord og greier, så vi ble gledelig overrasket. De omorganiserte folkene ved siden av oss, så vi fikk en hel 3-seter for oss selv. Flyvertinnene var kjempehyggelige og spurte flere ganger underveis om vi trengte noe. God tur!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2006 Takker for svar! Tenkte å ta med litt vann også.. for hvis han ikke er sulten så tar han ikke pupp!! Er det en dårlig ide? Han tar vel ikke noe skade av det eller? Har aldri gitt han vann før...
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 skal reise på torsdag med baby på 2mnd, tenkte å ta bilbarnestol med inn på flyet.Noen som vet om det går greit?
AnonymeAnine Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Har hørt om noen som har fått lov, men da er du jo avhengig av at setet ved siden av er ledig. Ring flyselskapet og hør.
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 ja får kansje gjøre det, kansje jeg tar sjangsen og håper den kan puttes i bagasjehylla visst ikke han kan sitte i den under reisa.takk for svar
BettyBoob Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 jeg fløy til australia da gutten min var 2,5 mnd. (alene!) Gikk som en drøm! Så en kjapp tur til tyskland blir nok ikke noe problem
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #14 Skrevet 19. desember 2006 uff så stresset man blir når en skal ut på flytur med småtten, skulle nesten tro man skulle på skitur til grønnland med ungen i pulk,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå