Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Snuppa var helt utrøstelig i natt. Hun er forkjølt, så hun snørrer og snufser og nyser i ett kjør. Men i natt var hun ekstremt sutrete og ville IKKE sove. Jeg er syk selv og var halvt i koma. Pappaen jobbet til sent på kveld. Det var han som fikk jobben med å ta henne opp og trøste henne hver gang hun våknet i går kveld. Jeg måtte bare ligge. Hun roet seg hos pappaen. Han ble sittende med henne på brystkassen og duppet av litt i godstolen. Så kom han inn og la henne i senga ved siden av meg. Der sov hun kanskje 20 minutter før hun begynte å vri seg og styre og skrike. På'n igjen. Pappaen tok henne opp, bysset, satte seg i stolen, kom inn igjen med henne. 20 nye minutter. Og så videre. Da klokka var nærmere 3, var vi alle helt desperate etter søvn. Jeg tok snuppa opp og holdt henne godt inntil meg. Og så satt jeg fast hånda mi! Jeg satt fast. I noe utolig seigt noe. "Herregud, hva er dette?", roper jeg, og skrur på lyset. Da får jeg se at snuppa har en kjempesvær tyggisklyse sittende fast under haka. "Ææææh!", sier hun. Ikke så rart. Pappaen hadde tygd tyggis som erstatning for tannpuss i går kveld. Da han sovnet med henne første gang, hadde den falt ut av munnen hans og klistret seg under haka på Tiril. Ikke rart hun var forbanna! Da vi hadde fått vekk klisset, kastet pysjen og bysset henne godt i søvn igjen, sov hun til klokka var 9. Hihih...
Hoppetussa Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Hehe! Stakkars liten da... Har gjort noen sånne oppdagelser der jeg slår meg på panna etterpå jeg også! :-)
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 hehehe,oisann =0) ikke rart snuppa protesterte da nei =)) måtte være utrolig ekkelt,haha...off,jeg ler jeg... men så godt at hun sov lenge da.gjorde vel godt det etter en slik episode... å så tyggis da...=) god bedring til dere.håper dere blir friske fortere enn fort =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå