hepses Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 dette er min 5. graviditet: 1 sa, 1, ma, 1 velfødt gutt 2004, 1 ma(augustt i år) gravid igjen nå. Føler meg skikkelig gravid og tenkte at denne gangen går det bra, men i går fikk jeg masse brun utflod og tidligere har dette vært synonymt med abort for min del. Men man kan jo håpe. Noen som har har mye brun utflod tidlig i svangerskapet? Jeg er i dag 6+3. UL i morgen gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten_passasjer Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei. Jeg hadde brun utflod to dager nettopp. Så stoppet det. Skal også til UL i morgen. Har lest at brun utflod er normalt, så jeg krysser fingrene. Både for meg og deg. Jeg er 7+1 i dag. Dette er min første graviditet, så jeg har ingenting og sammenligne med, da. Får bare håpe at UL går fint for oss begge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiwi med maispire Skrevet 19. desember 2006 #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Håper alt går bra for deg! Jeg fikk brunt utflod i uke 6/7 som endte i SA... *krysser fingre og bein for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hepses Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. desember 2006 flere med lignende erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Hmm, for meg har brun utflod vært ensbetydende med MA. Meeeen, vet om mange som har det, og da helt ufarlig!!!! Håper alt er bra denne gangen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enitsirk79 Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har hatt brun utflod i 4 uker. Var på UL for 2 uker siden og alt var bra med den lille (er nå 9+6) men må si at jeg klarer ikke akkurat å senke skuldrene og ikke tenke på det av den grunn. Skulle gjerne hatt en bekreftelse daglig (så lenge det brune kommer) på at alt er bra. Hos meg avtar det noe dersom jeg tar en dag på sofaen. Jeg har også hatt MA som startet med brun utflod. Lykke til. Synes du bør snakke med en lege og få UL og evt en sykemelding og holde deg i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enitsirk79 Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Beklager... leste ikke siste linjen, ser jo nå at du skal på UL. Lykke til da. Oppdater oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hepses Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. desember 2006 Maaange kilo lettere jeg. Jeg er jo bare 6+4 og legen kunne ikke love noe på hva han skulle se. Men der lå en liten spire på 6 mm og et bittelite hjerte som slo. Nå må det vel gå bra? Hilsen lettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) augustibarn Skrevet 20. desember 2006 #9 Del Skrevet 20. desember 2006 Det går sikkert bra! I mitt første svangerskap hadde jeg både brun utflod og friskt blod og smerter, på UL i uke 7 slo hjertet og da sa legen at det var store sjanser for at alt ville gå bra og nå er den gutten snart skolebarn!!! Har det helt likt denne gang. Friskt blod i natt+brun utflod+smerter. UL idag som viser et foster på 9 mm med bankende hjerte. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitzy Skrevet 20. desember 2006 #10 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg er ca 9 uker på vei..Jeg har hatt blødning 1 dag og 2 dager med brunaktig utflod. Jeg har ringt legekontoret idag. Men de sa det var normalt og hvertfall hvis jeg skulle hatt mens rundt den tiden vanligvis. Ingen UL fikk jeg...ikke engang et legebesøk var nødvendig...Jaja, så er det bare å gå hele jula og være bekymret da. Mulig det ikke var nødvendig siden jeg ikke har hatt noen form for abort før(som jeg vet om da)Teit og bekymre seg unødig så jeg skjønner godt dere som får UL. Har ikke råd til privat i disse juletider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitzy Skrevet 20. desember 2006 #11 Del Skrevet 20. desember 2006 var vel feil og skrive teit og beskymre seg. Mente det er vel godt å få svar på en måte. Slik kan det gå med hodepine og stressfaktor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. desember 2006 #12 Del Skrevet 20. desember 2006 legene er ofte sånn.. jeg har ringt rett til sykehuset jeg.. Prøv det, og si du er kjempe redd, kanskje de tar deg inn;) det er i allefall lov å prøve;) når jeg har ringt har jeg kommet inn med en gang. Forrige gang gikk det galt, men var på ul i går, og da fikk jeg se en 15 mm lang spire med et bankende hjerte;) Prøv å ring sykehuset der du bor;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 20. desember 2006 #13 Del Skrevet 20. desember 2006 Har hatt endel blødninger/brun utflod denne gangen. Av og på de siste to-tre ukene. Har vært på to ul så langt og alt ser bra ut, så får håpe det holder seg sånn. Er 8+5 i dag. Masse lykke til, og satser på alt er tipp-topp hos deg også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå