Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Igår kveld lekte de to barna mine, og de holdt på å falle ned fra sofaen, og hun minste jenta var selvfølgelig under storebroren, og jeg rakk å holde i foten hennes, men når jeg gjorde det, så presset jeg magen til låret så hardt at det gjorde så vondt!!! Jeg gråt etterpå og det var så ubehagelig.. Etter det så følte jeg bare at det var ømt nedre magedel. Da kom jeg på det verste, babyen bevegde seg ikke, ikke et lite spark engang... Jeg tenkte da, hvis jeg hadde så vondt, må babyen også ha det vondt.. Etter en times tid, sparket babyen plutselig og bevegde seg masse.. Gjett om jeg ble lettet... Men nå bekymrer jeg meg over noe annet, tror dere at babyen har fått en skade av det?? Eller er det bare meg som er litt sprø....? Jeg er forresten i uke 27 + 2.... Takker for svar jeg får...
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg tror ikke babyen du har fått skade av dette. Så lenge ikke presset var så hardt at vannet gikk eller du fikk blødninger så har det nok ikke vært hardt nok til å skade babyen heller. De tåler utrolig mye inni der og er kjempegodt bekyttet! At babyen var helt stille like etterpå kan skyldes at du ble redd/fikk vondt. Den merker nok din økte puls og kanskje til og med frykt/sjokk og reagerte kanskje instiktivt med å holde seg i ro for å ikke avsløre seg selv (slik dyreunger gjør) ovenfor potensille fiender. Aner ikke om det er slik, men det er jo en mulig grunn?
Bibbi78 Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Hei!! Tror heller ikke babyen tok skade av det... En venninne av meg falt ned en trapp da hun var gravid. Hun tok ul ganske umiddelbart. Barnet var helt fin. De ligger så godt beskytta inne i magene våre, atte!!!! Jeg tror du kan slappe HELT av!!!
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2006 Utrolig godt å høre!!! Slapper godt av nå!!! Takk.
snartmammapåny Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 har nok ikke tatt skade av det, tenk presset babyen blir utsatt for når h*n skal ut "fødselskanalen". D er nok mye større enn at du bøyer deg frem. Mulig du forstrakk livmoren eller et livmorbånd når du bøyde deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå