snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Lykke til med testingen i dag - venter spent på oppdatering:-) Klemmmmmmmm
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 måtte bare logge inn for å se hvordan det har gått med deg i dag. Håper at du har sett det deilige krysset Tenker på deg. Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 venter jeg også..............
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Henger meg på og krysser fingrer for at du fikk en positiv test! Klæm
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 spennende dag,håper vi snart får ett positivt resultat her:)
Snupi76 Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Tuuuusen takk for at dere tenker på meg, dere er så utrolig søte alle sammen - jeg er glad i dere, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere... Jeg turte ikke å teste hjemme på morran idag, så jeg har ikke fått svar før nå nettopp... Prøven var positiv, med HCG-nivå på 94. Jeg vet ikke om det bra eller dårlig, men det ihvertfall et stykke lenger på veien. Herregud, dette er seriøst helt uvirkelig. Masse klemmer fra en helt skjelven
Sunniva78 har to små Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hcg på 94 er veldig normalt det:-) (Da er enda to fra desemberklubben på fub gravide!! Tike også nemlig!) Åååå, håper jeg kommer etter i morra.....
Snupi76 Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Sunniva - jeg krysser alt jeg eier og har for deg o morgen, det kommer til å gå sååå bra!! Jeg har skikkelig god-følelse for deg. Skal tenke masse masse på deg i hele morgen, du må love å oppdatere! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå