*Vetlis* Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 El dipp og feste dipp er det noe alle har eller? Er det at tempen synker før el og når egget fester seg? Evt hvor mye? Å vil man få feste smerter i forbindelse med en dipp? Takker for svar )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har hatt el-dipp, og det er at tempen synker vesentlig, men jeg er ikke sikker på hvor mye (min sank 0,6 grader dagen før og to dager før el, og så steg den littegrann på el dagen, før den steg mer og mer utover). Hadde ikke noe vondt utover det... Festedipp har jeg ikke peiling på - surt nok, hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 "Hadde ikke noe vondt utover det..." = helt feil Hadde ikke noe vondt i forbindelse med det, var det jeg mente, i alle fall ikke utenom vanlig el-vondt.
*Vetlis* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Hmmm kanskje jeg har hatt el og blitt befruktet? Jeg legger ut en ny tråd her! kan ikke du se litt på den også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå