Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med den tanta...? Jeg hadde gledet meg sånn til å teste på julaften - og forhåpentligvis gi samboeren en positiv test pent pakket inn! Men nei da, her tvinger tanta seg på besøk - og det alt for tidlig til og med. Nå tror jeg søren meg jeg skal begynne og el-teste, enda jeg i utgangspunktet vil ha et litt mer avslappet forhold til dette.

Hadde en ma med påfølgende revicio i høst, og tenker litt på om det har skjedd noe da som klusser det til for oss nå...

Godt å få ut litt frustrasjon!

Ha en god førjulstid, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem! Synes tr kunne hatt vett nok til å ikke dukke opp i slutten av 2007!

Jeg testet negativt i dag, dag 39 i syklusen, og tar gjerne imot et besøk fra tr nå slik at jeg blir ferdig med henne.

Da satser vi på i flytte over i 1.trim i januar 2007? Tror ikke det er en dum plan:)

Enda en trøsteklem til deg!

Skrevet

Takk for trøsteklemmen, den hjalp. Du får en tilbake med det samme - og jeg krysser fingrene for oss begge i 2007!

Skrevet

Så utrolig irriterende, jeg forstår veldig godt hva du mener mener med å ville ha et mer avslappet forhold til det hele, det tenkte jeg og, er i 3 pp nå og IKM uke 1, men jeg kjenner at dersom tanta kommer da er det slutt og rett til bestilling av EL test.

Lykke til i Januar anyway...tvi tvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...