aevum Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hva er det med den tanta...? Jeg hadde gledet meg sånn til å teste på julaften - og forhåpentligvis gi samboeren en positiv test pent pakket inn! Men nei da, her tvinger tanta seg på besøk - og det alt for tidlig til og med. Nå tror jeg søren meg jeg skal begynne og el-teste, enda jeg i utgangspunktet vil ha et litt mer avslappet forhold til dette. Hadde en ma med påfølgende revicio i høst, og tenker litt på om det har skjedd noe da som klusser det til for oss nå... Godt å få ut litt frustrasjon! Ha en god førjulstid, jenter!
Nutmeg Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Trøsteklem! Synes tr kunne hatt vett nok til å ikke dukke opp i slutten av 2007! Jeg testet negativt i dag, dag 39 i syklusen, og tar gjerne imot et besøk fra tr nå slik at jeg blir ferdig med henne. Da satser vi på i flytte over i 1.trim i januar 2007? Tror ikke det er en dum plan:) Enda en trøsteklem til deg!
aevum Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Takk for trøsteklemmen, den hjalp. Du får en tilbake med det samme - og jeg krysser fingrene for oss begge i 2007!
Tussa og Sofie Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Så utrolig irriterende, jeg forstår veldig godt hva du mener mener med å ville ha et mer avslappet forhold til det hele, det tenkte jeg og, er i 3 pp nå og IKM uke 1, men jeg kjenner at dersom tanta kommer da er det slutt og rett til bestilling av EL test. Lykke til i Januar anyway...tvi tvi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå