Gå til innhold

En tolmodighetsprøve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg er førstegangs. Hadde UL termin den 14 og menstermin den 11. Nå er jeg lei, men det er vel sånn innimellom! Har med jula å gjøre, er så lei av å ikke vite hvordan den blir.

Mora mi gikk en måned over tiden med sin første, og det er ikke akkurat oppløftende å tenke på!

Hva med deg? Har du flere, og når hadde du termin?

Annonse

Førstegangs jeg også. Helt enig i det du skriver,- lei pga at det nærmer seg så fort jul og at man ikke kan planlegge noe. Jeg tenker nå etterhvert at julafta sikkert blir feira på sykehuset i år, og syns egentlig det er helt greit nå som det er så kort tid igjen. Slipper jo da å ordne mat og sånt. Sikkert hyggelig å være på sykehuset også denne kvelden. Leit for ungen som får bursdag så nærme jul da, men det er lite å gjøre noe med nå.

Gikk mora di en hel måned etter termin? Stakkars. Det var vel ikke så greit før å bli satt igang. Mamma gikk bare noen dager over visstnok, sambo derimot måtte hentes ut.

Hadde forresten termin 9.desember. Menstermin den 3.evt. 4. (som jeg har hatt mest tro på). Skal til legen og grine meg til litt fortgang i tingene senere i dag tenkte jeg..;)

Hei hei...sovna jeg!

Ja hun gjorde det. Det som fikk fortgang på sakene hennes, var visstnok en fostervannsprøve. Er redd jeg er lik henne og ender opp med igangsetting. Blir isåfall den 28 des det da.

Mensterminen min er det 11 des, den er jeg sikker på. Men det hjelper jo lite da!

Skal ikke til neste kontroll før på fredag jeg.

Lykke til hos legen i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...