Gå til innhold

Kjenner ingenting:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+3 men merker ingenting. Uke 3 og 4 hadde jeg en del "mens smerter" og litt ømme pupper. Nå merker jeg ingenting, føler meg liksom ikke gravid. Noen andre som har det sånn? Blir litt bekymra etter å ha lest om MA osv. Jeg har ikke blødd noen ting, kun hatt litt mer utflod enn vanlig...men det har jeg hatt en liten stund. Lest om at man kan merke lite/ingenting og at det er normalt, men har man da merket noe ukene før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

symtomene kan komme og gå og så komme tilbake med dobbel styrke... har vært litt sånn her også... men er du veldig bekymret tar du kontakt med lege for å få gode råd der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto. Og jeg har et barn fra før, og da var jeg veldig tissetrengt i hele første tri. Denne gangen er det ingenting. Litt øm i ryggen/korsryggen, men om det er graviditeten eller andre ting har jeg ikke peiling å. Men så er det det med å gå å bekymre seg da, det hjelper ikke for noe. Ingenting galt er skjedd før det har gått galt, og man kan uansett ikke gjøre noenting hvos det nå skulle vise seg at noe er galt. (mye repitisjon av galt her...)

Alstå, kos deg med den påviste spiren, og pris deg lykkelig for at du kan leve som før så langt i svangerskapet. Jeg ble neste handicapet forrige gang, da all do-springingen gjorde meg "u-mobil". Måtte alltid ha et do i nær rekkevidde, men nå kan jeg gjøre alt som før. Deilig :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, ble nesten litt gravid igjen av å lese:-) Har lest en del inne på disse sidene og blir kanskje litt over nervøs/bekymra bare av det. Man skal jo være lykkelig....men så går man å føler på ting fordi man har lest om så mye :-S Skal tenke positivt og sette pris på disse dagene hvor jeg ikke merker noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid så kjente jeg at jeg var veldig øm i puppene og sånn like før mannen min reiste på sjøen (uke 3), og så forsvant symptomene, og det var ingenting før i uke 6, da kom kvalmen snikende. Men egentlig hadde jeg ikke så mye symptomer i det hele tatt, var bare litt kvalm, litt trett, litt bekkenløsning osv. Håper det går bra med deg! Så lenge du ikke blør, går det som regel alltid bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1 i dag, og syns symptomene kommer og går. I går ble jeg skikkelig kvalm et øyeblikk på vei til jobb. Så var jeg trøtt hele kvelden. I dag er jeg knapt øm i puppene. Føler meg heller ikke så veldig gravid. men - i morgen skal jeg til UL. Endelig. Har ikke vært hos lege ennå, men skal til gynekolog m UL apparat. Håper å få drømmene bekreftet. Klem til deg, sikker på at alt er bra med spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer innom fra 2. tri for å trøste deg med at det ikke er helt uvanlig at det kan komme og gå, dessuten er det mange som ikke får skikkelig symptomer før de er 6 uker på vei (mange får kvalmen da:-/), og noen senere enn det også. Hos meg kom og gikk symptomene også denne gangen, men alt er vel og bra med bertelure. Så vil jeg gi deg et råd om å IKKE lese tråder om MA og SA, det vil storsett bare gjøre deg usikker og tvilende. (vet av erfaring, endte med 6 uker sykemelding pga svangerskapsdepresjoner etter å ha lest litt for mange negative tråder her på bim).

 

Ellers vil jeg ønske deg lykke til:)

Klem fra ei som har 102 dager igjen til termin:) (2.gangs forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det er deprimerende å lese mange av trådene her inne. Selv er jeg 5+1 i dag, og har alltid en sånn uggen følelse etter at jeg har vært her inne. Selvfølgelig er det ikke alltid det går bra, men man kan ikke gå rundt og bekymre seg unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme som deg: menssmerter og ømme pupper i uke 3-4. Så ga det seg helt, ingen tegn, ikke en gang ømme pupper eller trøtt.

Og var selvfølgelig kjempe redd for MA..

 

Men nå i uke 7 merker jeg plutselig litt ømhet igjen, uggen og kvalm og VONDT I HODET! nyt det så lenge det varer! Dette kommer nok til å gå kjempe bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...