Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #151 Skrevet 9. januar 2007 oi, ingen tv2 på en tirsdag........ Det er jo kanskje den dagen i uka man faktisk ser mye på tv2. Håper den kommer tilbake før seriene dine begynner! Du skal ikke satse på å ta deg en tur til legen i slutten av uka? Få rekvisisjon til fysio eller kiropraktor? "Røske litt opp" i den stive nakken din? Hvordan har symptomene det i dag? Har de våknet?
attpåklatt!! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #152 Skrevet 9. januar 2007 Har en mistanke om at det er vår egen feil..... Skal skifte til Get, og det har latt vente på seg... så mannen har sikkert sagt opp canal digital... så da er vi uten til Get er i orden! Har ikke snakket med han.. regner bare med at det er dette som gjør det! Snufs.... ikke noe god tirsdag så langt,.. Ingen symptomer i dag nei...
Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #153 Skrevet 9. januar 2007 Uff, dårlig start på tirsdagen ja! Håper spla dukker opp og tørker litt asfalt for deg:) Får dere flere kanaler med Get? Skal du bake i dag?
attpåklatt!! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #154 Skrevet 9. januar 2007 Sol?? hehe.. fremmedord!! Ikke flere kanaler nei... men de vi bruker! Så vi skifter vel for at det blir billigere!! Men, nå har eg nesten ingen.. så trist altså!! Hehe.. Kanskje bake, skal ut å kjøpe gave nå først!! Så vi snakkes!
Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #155 Skrevet 9. januar 2007 Sol ja. Jeg kom meg jo ikke på solariume ti går, selv om jeg var tidlig hjemme og hadde god tid. Blir nok brunkrem sånn i hui og hast. Eller, jeg får sikkert ikke gjort det heller, glemmer slike ting. Blir det lego fra dere?
attpåklatt!! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #156 Skrevet 9. januar 2007 Nå er eg tilbake... og føler meg skikkelig gammel.. hehe! Blir litt sliten av å gå slik som dette... Men, har fått gjort litt da.. kjøpt gave fra oss(ja,lego!!) fra søsteren, fra mamma og de, fra yngste søsteren min og fra ene oldemoren! Så nå er det "bare" bakingen igjen... men, har listene klar så det blir nok lett... hehe! I dag har de heldigvis ettermiddags-tilbud. Så eg har omtrent fri helt til jobb, skal bare levere de videre! Alt hjelper.... håper de gamle damene er snille med meg og, og at det er noen kjente på jobb!! Og takk for at du ønsket meg sol!! Den er her!!!!!!!!!!!!!
Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #157 Skrevet 9. januar 2007 Hvordan går det med Bakemester KANINpus:)? Lukter det godt hjemme hos deg nå? Nyt sola:) Regner her nå, var ute en tur, men det er helt greit når jeg vet noen andre er glade for å se den:) Håper også de gamle damene er snille, friske og trøtte:)
attpåklatt!! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #158 Skrevet 9. januar 2007 Nei, her lukter det ikke noe godt!! Usj... blir mye å gjøre i morgen!! Klarer ikke å gjøre noe mer før jobb... skal vel få angre på at eg går. Men, er for sent å ringe nå.. Skal ta to paracet og spise litt nå,og håpe på det beste!! Når går du da? Blitt lite skravling i dag... :-(
Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #159 Skrevet 9. januar 2007 Jeg går vel rundt kl 17-18 tenker jeg. Sambo har trening i dag, og det er ingenting å stresse hjem for. Blir lite skravling i morgen tipper jeg:) Når kommer gjestene? Hvar du ambisiøse bakeplaner eller er det sånn at du kan rekke det uten å stresse deg ihjel?
attpåklatt!! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #160 Skrevet 9. januar 2007 Tre kaker! Kjøpte en iskake i dag, så blir det litt enklere! Og han MÅ ha gele... ellers er det ikke bursdag! Blir forhåpentligvis litt skravling, eg må jo ha pauser!! Bare en halv time til eg skal gå nå..... gruer meg! "bare" 6 1/2 time til eg er hjemme igjen!! Positiv..positiv.. :-) I morgen skal eg IKKE ha vondt i hodet.. ihvertfall ikke før på kvelden!!
Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #161 Skrevet 9. januar 2007 Iskake er det lenge siden jeg har spist! Nammmmmmm Apropos; i dag blir det posekomle! Sambo på trening, og jeg gidder ikke lage noe så veldig avansert. Her skal det jo nevnes at jeg spiser komlene uten tilbehør, synes de er like gode på den måten (ikke glad i pølser, ikke tid til å lage ordentlig kålerabistappe og ikke lyst på kjøtt). Ok, høres litt stusselig ut, men det funker for meg i dag:) Håper arbeidskvelden din går fort! Noen tegn til tv2? Vet jo at du gjerne IKKE vil gå glipp av Greys i kveld.
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #162 Skrevet 10. januar 2007 God morgen! Hvordan gikk det på jobb i går? Tv2 tilbake? I full gang med baking? Vi snakkes i bake/ordne-pausene dine:)
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #163 Skrevet 10. januar 2007 God morgen!! Nå er det første pause.. må jo ha frokost!! En kake er i ovnen, en står klar i formen, en står til heving! Så nå fortjente eg faktisk frokost! Gikk noenlunde greit på jobb... hun eg jobbet var plaget med mye det samme! Så hun forsto!! Deilig å slippe slike "sukke-blikk".. "vondt i hodet ja.. det har vi vel alle av og til".. skjønner du? Var ganske god når eg kom hjem, fikk laget gele og pakket inn og blåst opp ballonger!! Som du skjønner eg hadde god tid når eg kom hjem... ingen tv2!!! Men mannen har lastet ned greys til meg! Skal se i kveld når besøket er slutt... glede seg!!
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #164 Skrevet 10. januar 2007 Flittig baker:) Går jo radig unna dette! Fortjent frokost, frokosttv, te og bimming:) Bra hun skjønte hvordan du har det, lettere da:) Jeg endte opp med å steke en pizza i går. De hadde ikke posekomler på butikken. Da tar jeg det bar en annen gang. 5 dager til IKM, er det ikke? Symptomer?
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #165 Skrevet 10. januar 2007 Ja, i følge babyverden er eg på dag 24!! Går fort nå.. har en god følelse i grunn, så blir nok litt skuffet denne gang hvis tr kommer, men men, det går vel over det og! Er "rar" i magen... eneste som ligner symptom. Og er litt kvalm i bølger... men det skyldes nok min uregelmessige spising!! Litt gangsperre-følelse i magen... og eg har IKKE tatt situps! Travelt på jobb? Nå er alle kakene ferdige, skal bare "fylles"!! namm..namm.. synd du ikke bor nærmere!! :-)
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #166 Skrevet 10. januar 2007 Hadde ikke sagt neitakk til litt nybakt kake:) Spennende symptomer:) Har troen jeg:) Ja, har egentlig vært travelt de siste 2 mnd. Det minker ikke, uansett hvor mye jeg jobber. Her er det ingen symptomer på noe som helst.
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #167 Skrevet 10. januar 2007 Takk for at du har troen!! Får litt sånn angst nå... men skal takle skuffelsen!!! Men hååååper!! Hadde vært såå greit å fått i sept. I forhold til ferier og skole-start osv.. Men, skal ikke klage... samme når eg får igrunn bare det skjer FØR eg blir for gammel.. hehe! Har vært bestemt på å teste ETTER ikm.. men kjenner allerede nå at det kommer til å holde hardt! Hehe.. men vil jo helst teste en ukedag, så kan eg fortelle til deg først!!! Nå skal eg snart i dusjen... er full i mel og diverse.. klokken går alt for fort! Men, har fått gjort mye! Er ganske bra i hodet i dag.... nesten så eg ikke tror det er sant! Men, er kjempeflink å ikke bite... lå med bittskinnen natt til i går, merket det sååå godt i går, blir verre med en gang!! Så våget ikke ligge med den i natt, så kanskje det gjorde susen med bare en natt!! Hååper det! Så du hadde skrevet deg opp i uke 6.. sukk.. stakkar deg altså! Håper det skjer noe før det då... får eg tr når eg skal blir det vel ikm rett bak deg eg då.. hehe! Men, du skal ha spire du nå!! Var litt skravlesyk eg nå... :-))
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #168 Skrevet 10. januar 2007 Ja, jeg krysser fingre og har troen på deg vet du:) Uke 6 ja. Med 46 dager ender jeg der. Er jo ikke SÅ lenge til, bare 1 mnd...... I går fikk jeg det for meg at jeg har pcos. Er ikke et av symptomene uregelmessige sykluser? Og at man er litt trøtt og sliten? OK, litt svartmaling her, men det er jo en mulighet som bør undersøkes dersom jeg ikke blir gravid innen juli-august (og dersom syklusen min forlenger seg ved hver pp). Her er det ikke så stille og rolig i dag, men litt får jeg nå jobbet.
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #169 Skrevet 10. januar 2007 Sitter fast i sofaen eg nå.. hehe! Hvis du føler at det kan være noe... så gå til lege med en gang!! Ta en vanlig GU, så kan du få vite litt ihvertfall.. Trenger ikke vente så lenge med det.. hvorfor i all verden skal du gå så lenge hvis det er noe som kan gjøres nå?? Ikke sant? Har du kjekk lege som går an å snakke med??
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #170 Skrevet 10. januar 2007 æ ja det var det da. Jeg har jo ikke fått ut fingeren og byttet fastlege, og til den gamle har jeg ikke så lyst å gå. Trodde man måtte vente 1 år før det skjedde noe som helst, og jeg føler vel egentlig ikke at noe er galt annet enn at jeg har en syklus som varer en halv evighet. Men, det jeg jo kan gjøre er å bytte fastlege, bestille en vanlig gyn-sjekk (et par år siden sist, så det er jo på tide) og nevne det. Uff, sitte fast i sofaen..... Skjer ofte, selv i de beste hjem:)
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #171 Skrevet 10. januar 2007 Det hørtes ut som en god plan!! Satse på den.. Tror nok noen ser litt gjennom fingrene med at det "må" gå et år... og tror nok det er lettere når en er over 30 også, en har jo litt "dårligere tid".. hehe! Har kommet meg opp av sofaen.. og fått gjort mye, ser ende på det nå! Men, nå har eg jo satt meg ned igjen da... hehe. Det regner og det regner!!! Jaja, bryr meg ikke i dag!! Dette skal bli en god dag!! Ungene er kommet hjem og i godt bursdagshumør..
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #172 Skrevet 10. januar 2007 Ja, da skal jeg få ordnet meg time en gang i løpet av februar/mars. Februar tenker jeg vi sier:) Alt avhenger jo litt av hvordan det går denne pp:) Uansett teit av meg å ikke ordne seg fastlege når vi er prøvere. Man vet jo aldri når man får bruk for en. Hva blir det til bursdagsmiddag? Servelat? (må innrømme at jeg ennå ikke har sett en slik middagsservelat, får se om jeg ser en i dag:) Flere symptomer som har våknet?
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #173 Skrevet 10. januar 2007 Nei, dårlig med andre symptomer.. bare den følelsen at eg er... liksom! Uff, det blir stor fallhøyde denne pp.. Lite middag i dag... tror eg! Skal snart på butikken, så vi får se. Nå skal eg stryke en skjorte til gutten, så er eg ganske klar... puh!! Burde hatt skritt-telleren på i dag, hadde sikkert blitt imponert!! :-) Du bør ordne deg en lege ja.. kjekt å ha! Er faktisk sulten nå, burde ikke satt meg ned!
Nutmeg Skrevet 10. januar 2007 #174 Skrevet 10. januar 2007 Vi får satse på kun opptur da, ingen fall:) Det blir noen skritt av en dag med husarbeid! Var det barnebursdag i dag, eller var det en annen dag?
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #175 Skrevet 10. januar 2007 I dag er det familien som skal få kake! Nå skal eg på butikken.. måtte bare innom her først.. si hadet tilfelle eg ikke rekker innom mer før de kommer.. de skal være her ca 1630. Så her kommer det: Hadet!! :-)) Ha en fin onsdag!! Og lykke til på servelatjakten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå