Nutmeg Skrevet 6. januar 2007 #126 Skrevet 6. januar 2007 Oppvask ja... Står en liten haug å venter på meg etter 3 dager uten varmvann (og det faktum at ingen av oss har vasket opp siden forrige søndag.... usj.....) Men så alt for mye er det jo ikke, vi kjører stadig hardt på papp og plast:) Tror det blir lasagne i dag. Litt oppvask, men verdt det. Fikk forresten noen fantastiske oppvaskhansker i julegave, lange sorte med leopardmønster og røde blonder øverst. Hehe:) Blir stil over oppvasken nå Nå kom lillesjefen min på jobb. Ingen av dere som har en singel og trivelig venninne som kunne fått ham til å holde seg hjemme og kose seg litt? Er en veldig trivelig kar på 29 år. Hehe, han skulle bare visst at jeg prøver "selge" ham på nettet.
Nutmeg Skrevet 6. januar 2007 #127 Skrevet 6. januar 2007 Å, Strømmen Storsenter! Der er det lenge siden jeg har vært! Kos dere:) Greit utvalg av butikker der, men jeg skjønner jo at Albamannen ikke gleder seg villt akkurat. Kjøpesentre på lørdager kan være ganske pesete. Vi har varmvann nå. Sa jeg det? Var i alle fall litt varmt da jeg skulle ta en katteavsk i morges. Attpåklatt; hva ønsker sønnen din seg i bursdagsgave da?
attpåklatt!! Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #128 Skrevet 6. januar 2007 Håper varmtvannet holder seg nå da!!! Mannfolk liker ikke senter!! Og ihvertfall ikke på lørdager.. MEN, nå har min vært på senteret vårt i dag!! og han har overlevd!! MEN, glemte det viktigste.. hehe! Deo til meg!! Men, han ler og sier han skal opp igjen!! Snill i dag.. er vel redd kaninsesongen er på hell!! Han ønsker seg mye lego!! han har alltid hatt dilla på det! Ønsker seg nok ps2-spill og game-boyspill også! Han liker å ha fine/tøffe klær på også!! Så det blir vel noen myke pakker og!!
Alba44 Skrevet 6. januar 2007 #129 Skrevet 6. januar 2007 Så deilig med varmtvann igjen!! Har selv nettopp tatt meg en deilig dusj, og funnet frem noe finstas. Må pynte meg til senterbesøk + bursdag ) Og med den jobben jeg har så blir det ikke mye pynting der. Lasagne er kjempegodt!! Namnam... Lego er bra leker! Har selv gitt bort det noen ganger. All konstruksjonslek gir barna noe å bryne tankegangen på. Liker det! Tanteungen min fyller 6 år i dag, og hun ønsker seg kjole, så jeg skal kjøpe barneklær i dag!! Jippi!! Koser meg da ) Jeg pleier å love min kjære noen godbiter underveis på kjøpesentre, så det går som regel bra. En dvd der og en vaffel der...hihi....
Alba44 Skrevet 6. januar 2007 #130 Skrevet 6. januar 2007 Logger av for nå, så ønsker dere begge en flott helg!!! )
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #131 Skrevet 8. januar 2007 Hei igjen:) Da var jeg tilbake etter hele 1 dag borte fra pc'n min:) Har hatt en rolig helg med jobbing, klesvask og kos. Hvordan er formen Attpåklatt? Håper du er helt bra igjen:) Jobbe mye denne uka? Ha en flott mandag:)
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #132 Skrevet 8. januar 2007 Hei og god mandag! Her er det mye med det samme... formen skiftende... og regner bortover!!! Skal jobbe tirsdag og torsdag... burdags-selskap onsdag! Spennende uke... Fikk dere kosa dere mye i går!! Noen tegn til el... eller er det for tidlig? Ha en fin dag på jobb!!
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #133 Skrevet 8. januar 2007 Ble mye tid til kos i går ja:) Når det gjelder el, så kan jeg vel ikke si annet enn at fuktighetsgraden er høyere:) Blir det baking på deg i dag da? Stor bursdag på onsdag? Har det sneket seg inn noen symptomer i ditt liv......
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #134 Skrevet 8. januar 2007 Så bra!!! Hm.... høres bra ut!! Kanskje syklusen blir kortere!!!!??? Håååpe!! Vi får se om eg orker bake... skal bare ta det med ro foreløpig.. lage lister kanskje!! Må ha orden på hva som skal bakes.. hehe! Bursdagen er ihvertfall stor for gutten.. hehe! Vi blir vel 13.. det er nok det!! Barneselskap på lørdag... Symptomer?? Vel.. tar meg i å føle meg litt optimist denne pp! Har en litt ro... Men, dette er vel ikke symptom i grunn... Ellers er det rolig.. den dårlige formen ellers overskygger jakten! Men, blir spennnede da.. uken kommer jo til å gå kjempefort, har ikke funnet ut når eg skal teste..hm??
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #135 Skrevet 8. januar 2007 Ja takk til kortere syklus! Er bare å håpe:) 13 stk på onsdag og barnebursdag til helgen... Feiring med stil:) Blir litt LEGO med så mange gjester skulle jeg tro:) Teste fredag? Blir kanskje for tidlig det? Jeg kommer ikke til å teste sammen med deg:) Listeskriving er en fin ting å gjøre på mandager:) Kos deg:)
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #136 Skrevet 8. januar 2007 Ingen testing før ikm her...da må eg føle meg veldig gravid!! Hehe Tester du ikke med meg?? Hm.. merkelig det der.. :-)) Vi blir 13 med oss fire altså... Har du lest posten eg sendte på lørdag... tror ikke eg nådde deg..
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #137 Skrevet 8. januar 2007 Nå har jeg lest, og svart:) Nei, så optimistisk at jeg tester denne uka er jeg ikke:) Denne gangen skal jeg drøye testingen så lenge som mulig grunnet de kjipe syklusene mine. Trøtt i dag jeg. Bytte ut neste tekopp med en kaffekopp kanskje. Tror jeg skal en tur ut i dag. Har glemt å kjøpe ny "innmat" til filoen min, så nå er det jo litt krise i planleggingen for min del:) Får jo ikke skrevet opp ting på riktig dag! Slik kan man bare ikke ha det! Fikk du deoen til slutt?
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #138 Skrevet 8. januar 2007 Ja, det gjorde eg! Flink og snill mann! Skal støvsuge og henge opp klær eg nå.. kanskje sortere litt papiravfall.. Innmat må du ha ja..!! Snakkes etterpå!!
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #139 Skrevet 8. januar 2007 Det må jeg si; god service fra Attpåklattmannen:) Hvilken deo er det? Jeg ryddet fint i går jeg, halve stua ser ok ut, resten ....tja..... Viktig å se riktig vei:) I løpet av uka skal jeg dessuten begynne pakke. Har ikke brukt noe av det i vitrineskapet hittil, så det kan jeg bare pakke ned. Greit å ha det klart til vi skal flytte, er jo bare 6-7mnd til:) Jeg sorterte litt papir i går, skal få kastet i dag. Blir UTROLIG mye papir på en uke.
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #141 Skrevet 8. januar 2007 Husker ikke hva den heter!! Orker vi gå opp og se..?? Nei! Tror det er bare en type for sensitiv hud.... grønn flaske.. hehe! Viktig å se rett vei...hehe! Og ikke gå inn på alle rom.. Har blitt mitt ansvar å hive, ihvertfall sortere papiret... har kjeftet så mange ganger på mannen nå! han kaster reklame eg "må" ha litt til... og ikke minst mine blader før de er utlest! Var nettop og hentet post nå... mye nytt å sortere!! :-) Hvordan gikk det med de som slo opp?
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #142 Skrevet 8. januar 2007 Tilbake fra en liten sosetur på Byporten:) Bare kjedelige ting å gjøre på jobb i dag, så det var deilig med en luftetur. Fikk kjøpt meg innmat, så i kveld skal jeg organisere de første mnd av 2007:) Du må slette litt mld i postboksen din, jeg får ikke sendt deg post:) Noen reklamer må man jo se litt på før de kastes, enig med deg:)
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #143 Skrevet 8. januar 2007 Hehe.. nå har eg slettet!! Hadde "bare" 11 meldinger... SÅ nå bør du sende post!! Koselig med en luftetur i dagen... hjelper det! Nå er det oppholdsver her, hvis det holder seg skal eg prøve å få syklet meg en tur i kveld! Mener det var byporten eg var på og shoppet litt brisen for et par år siden... hehe! Vi hadde drukket litt på hotellet, og så kom eg jo på at eg måtte handle litt til... det var gøy da!! På tide med en oslo tur igjen snart..
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #144 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har store planer om å gå en lang tur i kveld. Ble lite av det i helgen og jeg kjenner jeg trenger å gå litt. Kremt....kremt....middag i dag.....? Ingn symptomer som har meldt sin ankomst i løpet av dagen?
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #145 Skrevet 8. januar 2007 Rester i dag... koteletter i går.. så litt pølse til, så vips ny middag!! Symptomer?? Vel... fikk plutselig litt vondt/ubehag helt nede i magen/lysken!! Skal vi kalle det et symptom?? Middag du da?
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #146 Skrevet 8. januar 2007 Vi kan kalle det et symptom ja:) Vi hadde laks i går, så i dag blir det vel noe kjøtt. Blir middag i dag, ingen av oss skal noe spesielt. Og det er sambos tur til å lage, så jeg trenger ikke tenke på det:) Og det er bra, for jeg har egentlig ingen anelse om hva jeg skulle ha laget. Er Krøniken i dag jo! Tror nesten jeg må se det, er jo bare 2 episoder igjen.
attpåklatt!! Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #147 Skrevet 8. januar 2007 AKUTTEN!!! Ingen over ingen ved siden... hehe!! Gleder meg, håper eg klarer å holde meg våken!! Er litt trøtt nå kjenner eg... Deilig å slippe å tenke på middag.. litt spenning og da.. Ingen av dere som skal noe heller.. kanin?? Når går du hjem? Hvis du går snart.. så får du ha en flott mandag med sambo!! Så skravles vi i morgen!!
Nutmeg Skrevet 8. januar 2007 #148 Skrevet 8. januar 2007 Ja, blir nok litt kanining i dag:) Gjelder å fylle på litt før jeg drar i og med at jeg mest sannsynlig har el når jeg er borte (eller litt før jeg drar dersom jeg er heldig). Håper vi treffer, for februar en ingen bra mnd for babylaging (mye som skjer og sambo skal en del bort). Jeg er også trøtt, og klarer ikke konsentrere meg helt. Blitt mye nettaviser, mail og tull i dag. Skal sitte til 17, kom en time senere på jobb i dag.
Nutmeg Skrevet 9. januar 2007 #149 Skrevet 9. januar 2007 På plass og klar for ny dag! Tirsdag i dag, blader og tja, ingen bønder i hvert fall. Hvordan er formen? Du skulle på jobb i dag? Håper du er bedre! Ha en flott tirsdag:)
attpåklatt!! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #150 Skrevet 9. januar 2007 Hei og god morgen!! Har nettopp tatt et par paracet... så vi avventer formen litt... Skal nok på jobb ja... gruer meg allerede.. men gruer meg mer til å gå til lege!! Så da blir det jobb.. Her regner det borover som vanlig... mørkt... og klarer ikke trøste meg med at det er tirsdag en gang... tv2 er ute!! hvordan skal eg klare meg ute seriene mine??? Må ringe til mannen!!!! Ha en flott tirsdag på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå