Gå til innhold

Nutmeg, attpåklatt og alba32(6!?!)

Anbefalte innlegg

Vet du... eg tror det går bra med huset nå!!! Nå kommer det til å gå så fort... og så plutselig kommer det en spire også!!

Men, du.. sats på kortere syklus heller!! Mye kjekkere det!!

Feks en 35 dagers... da er du fruktbar fra 13. til 18. og el den 16!!!

Gå for den du... så går tiden fort til ikm siden du reiser bort!! Hihi

Nakken er litt bedre... 2 paracet og en varm og lang dusj!!

Tror eg dropper ærend i dag.. kose meg mer i morgen heller...

Fortsetter under...

Varme dusjer kurerer det meste:)

Jeg tar gjerne en MYE kortere syklus. Helst den der kaninsesongen starter nå:) Jeg får tenkte hardt på korte sykluser og satse på at det hjelper.

Ungene fornøyd med skolestart etter ferien?

Hvordan går det med forelskelsen din? Bilen er like fantastisk?:)

Bilen er en drøm å kjøre!!! Digger automat!!

Får vel snart fartsbot...

Ungene koser seg på skolen... men sliter med å stå opp!!

Håper du får kortere sykluser.. det holder nå!

Eg gikk jo fra 56 til 27...hehe! Er litt spent på neste... håper det ikke tuller igjen!

Vil jo helst være gravid da!!

Travelt på jobb??

Da satser vi på at jeg går fra 46 til 28:)

Ja, er travelt, mye som skal ordnes nå i starten på året.

Jeg krysser fingrene for at du er gravid denne pp, og drar med meg over i 1.trim når nå min IKM engang kommer:)

Er hardt å stå opp! Jeg var kjempetrøtt i går, og skulle legge meg tidlig, men så fant jeg ut at jeg skulle holde meg våken til sambo kom hjem slik at jeg fikk nattakyssene mine, og så ble det til at jeg holdt meg våken lengre enn det. Hehe:) Så i dag er jeg enda trøttere enn hva jeg var i går. MÅ legge meg, til å sove, tidligere i dag.

Hvordan står det til med tappen i dag da?

Hehe... bra spørsmål!!

Vet ikke... blir bare forvirret!!

Angrer noe sinnsykt på at eg ikke har ringt på jobb og sagt at eg er dårlig... for det er eg! Bare til å innrømme... kjennes ut som noen trykker i øynene og prøver å komme ut nesen! Håper det ikke blir bihulebetennelse utav det... ugh!

takk for kryssede fingre...

men har liksom ikke noe følelse denne pp... merkelig!!

Håper virkelig du slipper flere pp!! Slitsomt med den ventingen...

Skal tidlig i seng også... kan ikke begynne nye året på denne måten!!

Skal jo boble av ny energi nå...

Synd gravide og prøvere ikke skal ta ibux.. det er det som hjelper best for slike vondter eg har i dag.. men, men!!

Skal ikke klage mer...

Energi ja. Hørt om det:) Tror jeg må begynne legge meg tidligere slik at jeg kanskje får litt av den sorten:)

Jeg har heller ikke store forhåpninger denne pp. Vi skal jo reise litt begge to, så det skal litt flaks til for at vi treffer el. Særlig siden jeg ikke er helt sikker på når el er takket være min venn syklus-smyklus. Løsningen på problemet er jo å el.teste, men føler meg ikke klar til å begynne med det enda. Har jo bestemt meg for å gi kroppen et år før jeg begynner styre med slike ting.

Så ibux skal man holde seg unna? Paracet er greit?

Bihulebetennelse har jeg aldri hatt. Blir du helt tett da eller gjør det bare vondt?

Annonse

Paracet går greit!! Heldigvis... tror ikke eg hadde våget å prøve på flere hvis eg ikke kunne ha tatt noe... uff,nå hørtes eg jo litt misbruker ut!!

Det varierer litt.. vondt i panne, tinning, nakke, nese, øre ned mot hals.. ofte tett ja!

Kan hende du treffer selv om dere reiser.. prøve å ha minst annenhverdag så lenge dere treffes ihvertfall!! Kna ikke annet enn det og håpe... har god følelse eg... men, det har eg jo hatt før!!

Du får ha en strålende onsdag!!

Går sikkert før vi kan skravles igjen..

Klemklem!!

Hei!!

Her er eg og...

Føler det lettere litt nå.. kanskje bare ønsketenkning!!! (vil IKKE til lege)

Damene oppførte seg noenlunde!! Bortsett fra et fall og to.. hun ene fikk den største kulen eg noen gang har sett.. stakkar!!

Skal sminke meg litt nå... prøve å skjule mitt anstrengte og trøtte tryne!!

Prøve med en tur på salg... må utav huset ihvertfall!

I dag skal eg(håpr hodet er bedre til da) lage komle! Med pinnekjøtt til... deilig mat det der altså!!

Og nå er det jammen oppholdsvær!!

Kanskje det kan bli en god torsdag??!!

Kos deg på jobb!! Håper det blir litt tid til skravling... hehe!!

Å, komle! Nå ble jeg sulten nå! Det har jeg også lyst på! Men jeg rekker ikke lage det i dag. Får lage det i helgen. Sambo liker det ikke, så det er sjelden jeg får spist det.

Nå tenker jeg bare på mat her jeg sitter....

Hvordan står det til med tappen i dag? Kreves mer etterfylling?:)

Hehe..

Du fikk akkurat post om den der etterfyllingen... så vi håper formen er bra nok!!

Har ikke kontroll på tappen i dag.. men kan sjekke etterpå!! Alt for deg min venn!!! Hihi..

Skal du begynne med tappe-jakt kanskje..?? Siden du spør?;-)

Er ikke sulten.. men hjelper gjerne å komme meg ut litt..

Har du fått lys på do? Begynne å registrere "våtheten" nå vel..??

Ikke lys på do, og ikke varmvann. Hvem trenger slik luksus? Har ikke fått sjekket så mye, var så trøtt i går, og sur over manglende varmvann, at jeg helt glemte det,

Nei, tappejakten får vente til du er ekspert og kan analysere for meg;)

Jeg sitter bare å tenker på komle jeg nå! Tror om jeg faktisk bare må lage meg posekomler i dag sånn for å stilne den værste komle-trangen:) De er jo ikke like gode som hjemmelagde komler, men de duger bra på en dag som denne!

Hehe.. de duger nok til å dempe trangen ja... lykke til!

Tappen er i dag verken lavt eller høyt... og slik eg tolker det, er den ikke åpen! Så det kan jo hende el er over ja... håpe håpe!! Den var ihvertfall mer åpen og myk her om dagen... men er ingen ekspert på dette!! Men, du kan ikke stole på meg/min... eg har jo født før.. så den er nok litt mer åpen enn vanlig.. hehe! Tror eg får svippe innom pernille.. igjen!!

Nå har eg sminket meg, håret i en strikk!! Nice...

Så nå skal vi prøve å få shoppet litt!!

Annonse

Jeg skal ut en liten tur å se om jeg finner noe mat jeg har lyst på. Synes de skulle hatt komle på Deli de Luca:)

Håret mitt er også i strikk i dag. Håper det ser mindre skittent ut sånn:) Og jeg håper sambo får ordnet varmvann til meg slik at jeg får dusjet i kveld.

Da er det snart symptomjakt da?:) Jeg får begynne se ettter noe som ligner på el-slim.

Hallo!!

Så vidt innom her.. skal hente ungene! Angrer på at eg avtalte det.. det regner ikke lenger!!! Tenk det...

Satser på du får dusje i kveld ja...

Har fått handlet litt til ungene! Orket ikke se på til meg selv.. kunne jo risikere at eg fant noe som måtte prøves.. ugh!! Ikke i dag!

Har også kjøpt et kappelaken til oss... fant et som ikke er "rysjer" på... sllik som bølger seg! Dette skal være mer rett ned... gu så god eg er til å forklare..hehe!!

Symptomjakt ja.. hm.. nærmer seg!! Men, skal ikke tenke på det før etter helgen... prøve ihvertfall!!

Må bare si at eg beundrer deg som holder ut i bo-situasjonen deres!!

Kan godt forstå hvorfor du reagerte så sterkt ang det med grunn-muren!

Sikkert mye innestengt som må ut... hehe!! Stå på!!

Klem!!

Jøss noen timer uten regn:) Nå må du ikke tørke inn da:)

Vi har også kappelaken uten rysjer på ( i en eske en plass). Er ikke noe rysjemenneske.

Hehe, var ute en tur og kjøpte ingen klær. Var ikke en prøvedag nei! Kjøpte en pasta carbonara som en kollega sier er så god. Det var den IKKE. Så den ligger i søpla og jeg sitter fremdeles her med rumlende mage og tenker på komler.

Ingen tegn til el.slim, men det dukker vel opp snart (sa hun med 46 dagerssyklusen så veldig optimistisk på dag 10 ;)

Hei igjen!!

Rumlende mage er ikke noe særlig...

Optimisme på dag 10 er bra... så bare fortsett sånn du!! Minner på at eg gikk fra 56 til 27!! Ikke rart eg ikke ble gravid sist.. er jo ikke sikkert vi startet tidlig nok.. hehe!

Hvis det kan være noen trøst så kan eg tenke på deg når vi spiser komler!!

Nå begynner det å romle her og.. lukter pinnekjøtt i hele huset!!

Og ikke middag før 1630!! Stønn.. dette blir vanskelig!

16.30 er ikke lenge til. Jeg må vente til 18.00.

Elsker pinnekjøtt! Men det spiser jeg kun på julaften og 1.juledag, aldri ellers. Ikke engang på julebord.

Tror ikke det blir komler i dag. Sambo skulle spise sammen med meg alikevel, og han liker som nevnt ikke komler. Og jeg er ikke klar for å lage 2 middager. Han hadde forresten ikke funnet ut noe med varmvannet, så den dusjen i kveld kan jeg nok se lenge etter. Må vel bruke hatt på jobb i morgen, håret ser ikke bra ut. Har ingen hatt forresten. Må bli strikk i morgen også. Hvorfor har vi ikke dusj på jobb forresten? Jeg tror jeg skal foreslå det på neste møte.

På en måte ok at jeg ikke er gravid nå. Tenk å ligge over den ekle doen i mørket å spy, og så ikke fått dusjet!

Å. kjære deg!!

Du skal nå vel få varmtvann og lys før du blir kvalm vel... selv om du skulle bli det snart! Uff, misunner deg ikke!!!

Har to bad vi!! Et med badekar og et med dusj... nei, fy nå var eg stygg!!

Ikke komler på deg.. neivel.. skal tenke ekstra på deg då!!

Du kan jo få han til å hjelpe deg med å vaske håret.. varme vannet og helle det over deg... har gjort det selv, det går det!! Men, det mangler velvære følelsen!! Men, litt er bedre enn ingenting!!!! Lykke til!!

Så han skal spise med deg.. hm... kanskje sesongen begynner i dag då!!!

Kos dere!!

Hehe, 2 bad ja:) Jo, er jo litt misunnelig:) Men, i juni- juli er det slutt på sorgene mine! Og varmtvann bør vi jo få snart. Får ringe huseieren og kjefte litt i dag. Han skulle jo fikse rørlegger til det råtne badet sitt før jul, og ingenting har skjedd. Jeg er jo så glad i å ringe ang husproblemer:)

Ja, vi har jo egentlig startet, men kan jo være greit å fortsette litt også:)Kaninkvelder på dag 7 og 8 er ikke nok ( i alle fall ikke dersom jeg skal opp i 46 dager denne pp også).

Ja, jeg kan jo varme opp litt vann. Tenkte ikke på det jeg:) Nå skal du se ovnen ikke funker i dag, hadde jo passet perfekt:)

Eg hadde nektet å betale fullt for en leilighet som er uten lys og varmt vann!! Hadde ihvertfall kjeftet på han annenhver dag!! Så stå på!

Tror du må etterfylle litt ja.. hehe!!

Krysser alt eg har for at ovnen virker!! Har du vannkoker kanskje? I tilfelle.. hehe!

Nå lukter det himmelsk her... så mye at eg glemmer hodet og nakke...

Snart mat!!

Gleder meg..

Nå har jeg snakket med huseieren 2 ganger. Sint var jeg ikke, sarkastisk er vel et mer dekkende ord.... Så får vi håpe den råtne tingen ikke trengs å skiftes, for da blir vi vel uten varmvann noen uker (ting tar litt tid).

Å heldiggrisen, nå er det middag hos deg om 15 minutter. Jeg er MISUNNELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vannkoker har vi jo også. Skal se jeg får vasket håret i dag med mindre ovnen ikke funker og varmtvannskokeren har tatt kvelden.

Nå dekker mannen på bordet... tror han er sulten... hehe!!

Er jo pining å gå i denne lukten...

Fredag og nyvasket hår!! det blir bra!!

I tilfelle familien krever meg etterpå, og du går i mens...så får du ha en fin torsdagskveld!!!

Nå roper mannen om det skal kokes til det blir ødelagt.. nå prøvesmaker han og... og der roper han at det er klart.. hehe. Sulten han!! Har vel jobbet på jobb i dag da.... hehe!

Klem!!

Fredag!:)

Ble det en bra middag i går? Tenkte på dere når jeg satt på toget.Var så misunnelig så.

Ble fiskeboller på oss. Jeg storkoste meg, glemte nesten at det var komler jeg ville ha.

Vi fant ingen varmtvannstank, jeg har skikkelig skittent hår i dag. Skal til sivgers å bruke steamdusjen i dag, få damet vekk all møkka.

Tappen?

Gooood morgen!!

Hehe.. var nettopp og sjekket slik at eg var klar når spørsmålet kom...

Den er ikke lett å få tak i.. synes det er litt rart... el bør jo være over!

Og den er ganke lukket... hm??!! Sikkert gravid!! Hahahaha... det var optimisme på en tidlig morgen det!!

Ble ikke noe hårvask altså... dårlig speideremne du.... hihhi!

Middagen var helt topp!! Sto til forventningene!! Men, vi ble alt for mett!!

Det beste av alt er at eg har rester til i dag!!

Flere planer for helgen?? Eller bare dusje?

Ha en fin fredag på jobb!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...