Gå til innhold

Andre med vonde kynnere?

Anbefalte innlegg

våknet i dag tidlig av enskjærende smerte i magen, som om noen stakk en kniv nederst i magen og gjennom til ryggen.... grisevondt!

Hadde dette natt til lørdag og, etterfulgt av vonde kynnere hvert 15-20 minutt hele natta...

nå gikk jeg med vonde kynnere i hele går, vekslet mellom ryggen og magen. føler at de ikke har sluppet taket enda, siden i går morges, har sovet dårlig og er sliten........... trodde først det kunne være rier, for det er så vondt, men de har liksom aldri noe orntli opphold....

kjennes ut som om det sitter langt inni magen, for magen kjennes hard ut, men er myk utenpå.....?

skjønner ingenting jeg:)

eneste som hjelper litt er å gå litt rundt.....

veldig klage og syte tidlig på morningen, men lurer på om det er flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7503660-andre-med-vonde-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig du, som iallefall kjenner noe! Får håpe det tar seg opp!

Går bare og venter på å kjenne noe som helst jeg. Er helt for jævlig stiv i leggene etter løpingen i trappene forleden kveld (blir kanskje feil sted å kjenne smerter det???).

Blir en tung dag kjenner jeg, begynner å gå på psyken nå.

stakkars jenta! men som det blir sagt, er bar du kjenner noe! det er jo ikke så lenge til terminen din nå, vet du ikke vil ha før januar, men det må da være litt digg å få han før også evt..??? TRO meg..i uke 42 så ville du heller hatt han i romjula haaha..

Jeg hadde sånne i natt..var vonde i går natt også men ikke like vonde

I går tok de tak i hele underregionen liksom hehe..men ikke sååå mensen vondt, men vondt

I natt var det mens-sår-vondt og tok ikke så mye tak i tissen men godt ned og i ryggen..mer mens/knivsmerte

Jeg er veldig glad for det, da.

Kanskje alle disse badene dine har skylda..? hmmm ;)

Annonse

ja du ahr vel kanskje ett poeng i det snuppa:)

han kan godt komme i romjula, men kvir meg på å reise 11 mil fra næraste sjukehus på fredag hvis det skal fortsette sånn:)

håper dine vonde kynnere går over til orntli rier her da, og at mine bare forsvinner en stund til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...