pitil Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Sitter her og kjeder meg. Orket ikke ligge å vri meg lenger, så da tok jeg likeså godt en tur inn hit.
bellamamma Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg! Hos meg er klokka bare 8.30 - er pa New York tid )
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 kanskje litt mer naturlig å være våken da ja, her er den jo 02.30 og jeg er ikke det minste trøtt. Er vel litt optimistisk å forvente at det er mange andre som er våkne.
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Ser at du har ikm om en liten uke.Noen magefølelse? Jeg har ca julaften.spent, men ingen forhåpninger, er bare 1pp for meg.
bellamamma Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 tror ikke det blir noe fulltreff denne pp - men prove ma man jo likevel... Enn du?
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2006 Har hatt mye murringer og stikkinger i magen, litt som "nå kommer mensen", men tror nok det bare er fordi jeg så veldig gjerne vil. Tror jeg venter med å teste til noen dager etter ikm (hvis den ikke kommer først da....) Det er jo utrolig hvilke symptomer vi kan inbille oss at vi har, om vi kjenner veldig godt etter...
bellamamma Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Blir ikke noe testing pa meg for langt utpa nyaret... Hadde en SA 17.november, og er litt usiker pa syklusen, sa jeg tar meg ikke bryet... Hadde veldig omme bryster tidlig i begge forrige svangerskap, bade det det ble en sonn av og det som det ikke ble noe av - men ingen svangerskap er jo like, sa hvem vet... Sa langt - ingen symptomer. Dromte en morgen at jeg var kvalm - tells det???? (hahaha)
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2006 Klart det teller! he he, vi er jo ikke symptomjegere for ingenting!
bellamamma Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 ma ga na - men jeg er en av de som bimmer pa "nattestid" (i alle fall pa Norsk tidssone) Sov godt!
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2006 Takk takk, er vel på tide at jeg prøver å sove litt igjen! Ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå