Gå til innhold

Noen flere som er våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og kjeder meg. Orket ikke ligge å vri meg lenger, så da tok jeg likeså godt en tur inn hit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg! Hos meg er klokka bare 8.30 - er pa New York tid :o)

Skrevet

kanskje litt mer naturlig å være våken da ja, her er den jo 02.30 og jeg er ikke det minste trøtt.

Er vel litt optimistisk å forvente at det er mange andre som er våkne.

Skrevet

Ser at du har ikm om en liten uke.Noen magefølelse? Jeg har ca julaften.spent, men ingen forhåpninger, er bare 1pp for meg.

Skrevet

tror ikke det blir noe fulltreff denne pp - men prove ma man jo likevel... Enn du?

Skrevet

Har hatt mye murringer og stikkinger i magen, litt som "nå kommer mensen", men tror nok det bare er fordi jeg så veldig gjerne vil.

Tror jeg venter med å teste til noen dager etter ikm (hvis den ikke kommer først da....)

Det er jo utrolig hvilke symptomer vi kan inbille oss at vi har, om vi kjenner veldig godt etter...

Skrevet

Blir ikke noe testing pa meg for langt utpa nyaret... Hadde en SA 17.november, og er litt usiker pa syklusen, sa jeg tar meg ikke bryet...

Hadde veldig omme bryster tidlig i begge forrige svangerskap, bade det det ble en sonn av og det som det ikke ble noe av - men ingen svangerskap er jo like, sa hvem vet... Sa langt - ingen symptomer. Dromte en morgen at jeg var kvalm - tells det???? (hahaha)

Skrevet

Klart det teller! he he, vi er jo ikke symptomjegere for ingenting!

Skrevet

ma ga na - men jeg er en av de som bimmer pa "nattestid" (i alle fall pa Norsk tidssone)

Sov godt!

Skrevet

Takk takk, er vel på tide at jeg prøver å sove litt igjen!

Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...