SuperMoM*to jenter* Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 heihei:)) det er vel ikke farlig med sex selv om man har 1cm åpning? eller åpning generelt?? kan det hjelpe med å modne ting fortere? jordmor sier jeg begynner å bli moden..kan sex hjelpe?? og..glidekrem..hvor få kjøpt det utenom på kondomeriet? hihi;)
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Tror de bare anbefaler og IKKE ha sex om det er fare for prematur fødsel.. Sex og sæd er vel bare med på og modne:) Kommer ikke på noe annet sted enn kondomeriet ang glidemiddel.. Lykke til:)
SuperMoM*to jenter* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 okei.. jamen jeg viiil jo føde nå!!! er 36+3, så det er nok ikke farlig:P men jeg får snakke med jordmor om dette også hehe...alt jeg spør henne om:P jaaja;) takk for svar ivertfall... får vi "grønt lys" så sender jeg kjæresten ned på apoteket etter glidekrem:P hehe;)
SpongeBob Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 En del dagligvarebutikker har det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå