Gå til innhold

Det er siste gang jeg gidder å være gravid...

Anbefalte innlegg

...midt i desember.

Jeg er sååå lei av å ikke kunne planlegge noenting! Jeg elsker vanligvis julen, og jeg stresser som en dust for at allt skal være klappet og klart til julen (som skal være hos oss i år) men så kommer jeg sikkert til å feire juleaften på en trist fødestue.

Får ikke kost meg med sånne førjulsting sammen med guttungen heller, siden jeg ikke orker så mye og magen er konstant i veien.

Ååååh....Merker jeg er en "smule" irritert om dagen!! (Hehehe, og det har sambo lagt merke til også)

Fortsetter under...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ enig!!!

er så aggresiv nå at jeg kan kaste no hardt på hvem som helst!!!

argh :)

skjønner ikke poenget med vondter som ikke er rier og betyr at noe er igang heller!!! har hatt konstant vondt siden jeg sto opp i dag, er det ikke kynnere i magen el ryggen, så er det lillegutt som truger seg ut av navlen min......... og på toppen av det hele presterte han å legge seg til å hikke, som om alt var i skjønneste orden neri der :)

nei makan, te lei og oppgitt jeg er i dag :)

*ler av meg selv*

og denne adventen som skulle være så koslig....

skriv meg på listen over sur og agressiv.......................................................................

har ikke overskudd lengre ..synes synd på datteren min hun har vannkopper har hatt det i over en uke nå og kan ikke gå i barnehagen før tidligst i morgen el onsdag så hun har kjedet seeg i hjel her hjemme med en mamma som kanpt kan gå lengre ...bekkenog ryggplager så det holder..uff .

Skal planlegge tidspunktet litt bedre neste gang ja!

Kan ikke klage så mye på vondter jeg da, siden jeg har sluppet unna mye av det jeg skjønner mange andre sliter med. Er likevel ikke veldig happy for å gå så lenge på overtid akkurat nå. Tung og lei. Jeg har derimot aldri vært så tidlig ferdig med julegavene før da. Pakka inn de to siste i går,- 6 dager før julafta! ***applaus**** hihi

Det er ikke den beste tiden å være fødeklar, nei. Men det er litt deilig å slippe førjulsstresset på jobben. Skulle bare ønske jeg orket å gjøre noe...

Jeg er sikker på at de kommer til å prøve å gjøre det litt julekoselig på fødestue/barsel i julen, men det blir jo ikke det samme som å være hjemme.

Annonse

Skriver under!!! Skulle liksom gjøre så mye, kose meg med lillegutt, bake med ham osv osv. Men jeg klarer jo ingenting.. han er i barnehagen hver dag stakkar, fordi mamman våkner 5 - 6 hver morgen og er avhengig av å sove i løpet av dagen. ARGHHH! Men jeg skal vel egentlig ikke klage jeg som ikke har vært kvalm eller noe.Verken bekkenløsning eller noe.

Men å gå gravid nå å ikke vite om en blir hjemme på julaften, når en i tillegg sliter ræva av seg i mange uker for å ordne til til denne dagen, og en vet ikke om en blir hjemme en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...