Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Huff jeg må være verdens dummeste:-( Ga lillejenta på 10 mnd. spagetti a la capri på boks i dag... Hadde det til middag selv og tenkte at det er vel ikke så farlig! Tenkte ikke at det er masse salt og dritt i den.... Nå våkner hun hver andre time og er helt utrøstelig stakkars. Kjempe vondt i magen tror jeg:-( Vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!! Noen tips?
Beama Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 får vel ikke vondt i magen av salt vel? Og de tåler litt salt, men alt med måte... Så er ikke sikkert det er middagen som plager henne... Men presser hun som om hun skal skite eller fiser hun mye?.. eller er det bare vondt virker det som? svisker får som oftest fart på magen..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Det er første gang jeg prøver noe annet enn disse middagsglassene, så tipper at det må være det.... men vet jo ikke da. Har ikke skreket sånn siden hun var 2-3 mnd. Holdt henne under magen og da kom en skikkelig fis, men den var den eneste. Men magen hennes var veldig hard og stram. Huff bare så ekkelt hvis det er jeg som har skylden for at hun har så vondt.....Hun sover heldigvis igjen nå da, men vet ikke hvor lenge:-(
Beama Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Dårlig samvittighet skal du iallefall ikke ha... på ett eller annet tidspunkt må man jo prøve annen mat enn middagsglass. Og jeg ville aldri tvilt på å la snuppa mi på 10 mnd. smake på boks spagetti. I dag spiste hun og sitt første hele måltid med vår mat.. fiskepudding i karrisaus.. men kan ikke se at hun har reagert enda... Har dessverre ikke noen råd til deg annet enn at du får trøste ivei hvis hun våkner så går det forhåpentligvis snart over.... Du skal nok se at i morgen er hun helt bra igjen og smiler stort til deg når hun våkner=)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Tusen takk for trøst! Og du hadde helt rett...... idag sto hun og smilte fra øre til øre hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå