Gå til innhold

Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jer har så mye utflod for tiden og det stiker i magen sånn ca rett ved siden av navelen. Noen som vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som vi har noe av det samme.i dag hadde jeg så vondt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..varte bare en liten stund, og nå tilbake til normal murring. hvor i syklusen er du?

Skrevet

Vet ikke første dag i syklussen var 1 desember. Men slutta på pillen for tre uker siden og de har jeg gått på siden jeg var 16 så jeg aner ikke hvor lang syklus jeg har. I går fikk jeg ikke sove for jeg hadde så såre brystvorter. Kan det ha noe med pille slutt å gjøre?

Skrevet

jeg er ikke sikker jeg..jeg slutta på pillene i novevember jeg og. Har hatt en vanlig mensen(tr) etter det og merket godt eggløsningen (el) i takt med når den skulle komme. Så jeg har nok kommet meg i rute. kan jo være tegn på at du er gravid da=) ta en test om ikke altfor lenge...

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle ta om en ukes tid. Men vet jeg blir så skuffa hvis den er negativ.. Dette er helt forferdelig jeg tenker jo ikke på annet hele dagen. Har virkelig respekt for de her inne som har prøvd i flere måneder og alikevel klarer å være så positive. Jeg tror det hadde klikket for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...