Møøø Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Et litt pinlig spm fra meg.. Bare lurer på åssen den brukes? Påfører du sjøl før du legger deg liksom eller?? Tenkte å la gubben slippe til snart, men det er rimelig tørt der nede...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 kan bruk baby olje også uten parfyme vel og merke...noen av glidemidlene er så mye greier i at de kan begynne å klø
groma80 Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Det kan brukes akkurat som du /dere vil:) Dere kan smøre hverandre, han kan smøre deg, du kan smøre han , du kan smøre bare deg selv osv.. Det kan jo f.eks vere en del av forspillet? Ganske opphissene å smøre hverandre syns nå jeg...
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Og anbefaler forresten en med silikon til å begynne med, da trenger man ikke påføre mer midt i moroa... Vannbasert tørker ut/forsvinner...
Møøø Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 takk jenter! Da får jeg nok gå på "shopping" i dag da, he he. (ups... svigermor skal visst være med i dag... hmm... satser på at hun ikke skal innom apoteket.. he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå