små Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jenta mi er nettopp blitt 3 år..hun er 101,5 (eller 102,5 ) og 15,6 kg Hun har hele tiden vært lang og slank, men nå har hun begynt å bli litt mer "kompakt" Og det syns jeg er litt koselig da:) Hva med deres barn? gutt/jente?
Gjest otilie79 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Heisann:) Jenta mi er 3 år og 5 mnd, og veier 14,5 kg, og bruker str 98 i klær. Vet ikke hvor lang hun er, siden hun ikke vil måle seg, men hun er også lang og tynn:)
Galskapens overhode Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har jente som også har blitt mer kompakt.. Hun er 3 år, 105 cm og 20 kg nå. Ordentlig stor jente
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Har ei lang spinkel ei jeg da, men det viste jeg jo i grunn. Hun bruker 98 i klær. og veier ikke mye over 12 kg. Og siden hun er ganske så slank også, så ser hun enda lengre ut også, enn hun er fra før. Buksekjøp er et mareritt! I livet er størrelse 1,5 år helt perfekt, men i lengden må hun ha str. 3 år. Umulig og finne det, så her må buksene snurpes sammen med belter og alt som er så godt det lar seg gjøre :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå