Gå til innhold

Ingen som tror jeg er gravid!

LisGirl

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gravid i min niende uke. Jeg har nesten ingen "bivirkninger". Det eneste jeg har merket er at brystene mine er så vonde at jeg ikke kan sove på magen. Men det er det eneste. Den vordene far tror ikke at jeg er gravid, han mener at jeg kanskje var det når jeg tok graviditets tensten, men at det nå bare har forsvunnet i løse luften. Jeg begynte å krangle å si at jeg hadde lest at man måtte blø, for å miste, han mener at man kan miste uten å blø. Jeg ble ganske redd, så jeg tok en ny graviditets test, og den var fortsatt positiv. Lurer på om noe er gale med meg siden jeg ikke kjenner noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner ikke barnet når du er bare 9 uker på vei, i alle fall ikke når det er din første. Jeg hadde ingen symptomer da jeg gikk med datra mi, kun mensen som uteble og magen som vokste. Så slapp av.. Han er litt naiv han mannen din, om han mener at graviditeten bare har forsvunnet. Ærlig talt, er du helt seriøs med det her? Virker som et tulleinnlegg, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessverre ja.

det tar en stund før hcg-hormonet går ut av kroppen.

Men som hun over sa, det er helt normalt å ikke ha symptomer!

80% av gravide blir kvalme - det betyr at 20 % ikke blir det!

Hvis du er veldig nervøs kan du be om å få første kontroll litt tidligere. Da kan legen kjenne på livmoren din, ev få tilbud om tidlig ul, for å berolige deg.

Du kan også få ul på en privat klinikk, men dette koster litt.

Synes du skal fortelle samboer at du ikke synes det er noe kjekt når han kommer med slike hentydninger, at du faktisk blir redd for å miste, noe du ikke tenkte så mye på før han sa det.

For en del menn er nok spiren i magen litt sci-fi, helt de får sikre bevis i form av ul og voksende mage. Da er det lettere å komme med slike dumme kommentarer, i forhold til deg som "kjenner" på kroppen at du er gravid.

Håper du klarer å roe deg litt ned, og at alt er bra med både deg og babyen!

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener det! Det verste av alt er at han han en sønn fra før, og at om noen skulle betrygget meg burde jo det vært han. Mente heller ikke at jeg ville kjenne barnet, for jeg vet jo godt at det ikke er noe barn ennå, men det hadde jo kanskje vært litt kjekt hvis det føltes som om jeg var gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor har født fire friske barn og aldri hatt noen sa. Hun hadde heller ikke noen symptomer tidlig i noen av disse svangerskapene.Så ikke bekymre eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...