Gå til innhold

Til alle bekymrede med blod og brun utflod...


leeah

Anbefalte innlegg

Dere ar sikkert lest om mine bekymringer den siste tiden da jeg har hatt blødning og masse brun utflod.. har hatt det sånn i over en uke nå og har blødd litt innimellom..! Heldigvis har jeg fått målt hcg'en min

 

og den har steget jevnt den siste uke man. 450 tor.712. i dag 1340!!

 

skal på ul på fredag på sykehuset.. får skikkelig bra oppfølging..

 

Poenget mitt var vist at tydeligvis trenger ikke dette vere så alvorlig som det føles...virker jo som om spira mi vokser i allefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

 

Ja, har det sånn jeg også; har blødd litt hver dag i over en uke nå. Var på UL forrige mandag, da var alt greit, men blør fortsatt, men regner med at alt fortsatt er greit :)

 

Har ikke vondt, og det kommer ikke så mye blod, så er nok bare uskyldige blødninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, men burde jeg ringe legen en gang til og si at det ikke har stoppet, og få en ul til? Eller bare vente..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde nok gjort det.. kommer til å forlage forklaring/behandlig på mitt blod/slim.. sikkert ingenting å gjøre.. men orker ikke ha det slik i ni mnd liksom.. er jo ikke så hyggelig å være sexuelt aktiv når stakkers han blir full av gusj... men det er sikkert ikke noe gale ettersom du har fått sjekket at hjertet slår er jo sjangsen ganske stor for deg nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...