verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Heisan-) Husker du meg??? Vi to hadde jo et maratonn uten like rett før fødsel. Mange kjerringråd som ble prøvd ut da ja.... Hvordan går det med dere da?? Bra håper jeg. Du fikk jo noen uker før meg hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg fikk minste jenta 20 september, 2 uker før tiden. Var møkk lei på slutten, så godt var det-))) Innbilte meg at jeg skulle få en drømmefødsel, slik som sist gang, men der tok jeg grundig feil. Lå i 18 timer før hun ville ut....Men takk gud for epidural sier jeg!!!! Fikk en litt flying start til å begynne med. Snuppa måtte ligge i lys, fikk ikke i gang melka, og når vi endelig kom oss hjem fikk jeg brystsbetennelse...Å dæven det var vondt. Gubben reiste på sjøen når hun var en uke gammel, så det var en super barseltid....På toppen av det hele fikk hun kolikk. Nå nermer hun seg 3 mnd, og ting har roet seg betraktelig. Er jo travelt med 4 unger, men slik er det vel....-)))) Hadde vært koselig å høre hvordan det har gått med dere siden sist. Klem fra meg
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 om jeg husker deg!!!! hahahaha...har saaaaavna klagetråden jeg =0) tro meg,den hadde vi trengt ennå,hehe.. joda,nå går det greit.slapp unna lysbehandling vi da,såvidt.å han var veldig slapp og trett i ukesvis.mista melka jeg.fikk den ikke skikkelig opp,så hs ba meg kutte ut.segna nesten om til slutt jeg.knerten skal hete Thor da=0) oppkalt etter pappan min. var jo kun 2685g da han kom til,men på 3mnd,for en uke siden var han 6810g.....en liten rund sak med smil og latter. slapp unna kolikk,gudsjelov..men har hatt høy feber og sprengte trommehinner allerede.spiser som en helt,og er nå blitt mer aktiv.var veldig rolig,lenge.vil ikke ligge på magen.ruller seg rundt hele tiden.så jeg får vel kjeft av hs neste gang.men han får ta sitt i det tempoet han vil.har det ikke travelt jeg,hehe. han goggler mer og mer,og i går kom det et hyl =) morro med småttis igjen.noe helt annet nå enn for 10år siden. å jeg som ALDRI mer ville ha fler unger,jo jeg har glemt hele marerittet,hehe.men nå er det nok.5 unger og 1 barnebarn får holde.eller,det blir jo sikkert fler mormor unger etter hvert. selv har jeg vært gjennom den ene forkjølelsen etter den andre siden september.avslutta med llungebetennelse som nesten tok knekken helt på meg.men jeg kom meg etter en hestkur=0) ikke rart jeg ble syk.var jo helt på felgen etter svangerskapet.men det er et fjernt minne,hahaha. tror ennå jeg har den lista vi satte opp.den for å starte fødselen =)) grøt og kanel funka på meg,hehe kjempemorro å høre fra deg.har savna gjengen fra bim.er jo noen som er her inne,men det blir ikke det samme som bim.var en herlig skravletid det. du er vel fix ferdig til jul du? jeg er ikke kommet skikkelig igang ennå.men det blir vel en ordning på alt. så håper jeg du holder deg her du også nå da,hehe. kan ikke stikke av igjen nå =0) klem til deg også =)
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Halloen-)) Ser ut som om du har hatt litt å stri med du også ja. Er travelt med en haug med unger, men gud så gøy det er-))) Har fått det for meg at jeg kunne tenke meg en til, men da truer gubben med skilsmisse-))) Tror grunnen til at jeg føler det sånn, er fordi at dette er den siste babyen....Litt vemodig er det jo. Men, jeg ser jo galskapen oppi det hele, så å få en til er vel ikke det lureste nei-))) Jeg hadde vel vært den føste som måtte legges inn på psyk. hvis jeg ble gravid igjen-))) Savner bim jeg også, var helt hekta en stund. Har blitt lite tid til å sitte på nettet i det siste, men nå ser det ut som om det blir litt mer tid. Uff, jula ja....Er vel sånn noenlunde i havn, men har så mye jeg skulle ha gjort, men så går det ikke helt etter planen alltid-))) Har store planer om å vaske ned kjøkkenet i dag, men tia har gått den gitt-))) Skal til tannlegen kl halv 2 for å rotfylle....au,au,au....så kommer jo ungene hjem, så det spørs hva jeg får gjort i dag.ja,ja, en dauer ikke av slit skitt-)) Vår tulle skal foresten hete Linea Sofie. Hun var 3500 ved fødsel, og på torsdag skal jeg på 3 mnd kontroll. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst. Thor er et kjempe fint navn foresten-))) Ruller han allerede??? Det er så morsomt å se hvordan de utvikler seg fra dag til dag. Linea ligger å sjegler på hendene sine dagen lang. Har funnet ut at hun har hender-))) Skal skjerpe meg , holder meg her fra nå av,hehe vi snakkes, kjøkkenet venter...uff
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 å ja...her fikk vi full pakke vi,hehe. vent noen år med en til.da har gubben glemt at han ikke vil ha flere.hadde vel vært gøy med en attpåklatt,ikke sant?? =) jeg også syntes det var vemodig da jeg hadde fått tvillingene.å ikke skulle ha fler.men ble lettere "skremt" da jeg ble gravid igjen...hehe eneste som holdt maska og var overlykkelig,var mannen.men dagen etter var jeg opp i skyene,hehe.skulle jo bli mormor,så derfor ble jeg litt tankefull... er nesten daglig her inne jeg,hehe.har vært så mye syk at jeg ikke har klart annet enn å sitte iro.men nå om dagen er det kun perioder.fjortisen krever maskina noen timer....håper han får egen til konfirmasjonen,,,hahahah =) orker ikke vaske rundt jeg.skal ta det over jul.skal ha barndåp enten i jan,eller feb....presten ble syk,så hun som er nå har ikke preken der så ofte. gikk det bra med tanna da? rotfylle er jo himla grusomt!!! missunner deg slett ikke...håper du ba han fylle opp med marsipan? =) kjempefint navn på jenta da =0) hadde jeg fått ei jente til,hadde det blitt noe ala det.men det ble gutt,hurra. ja,Thor-Jonny ruller fra mage til rygg.vil ikke ligge på magen.blir så sinna at.men jeg tvinger litt innimellom. han spiser på henda han da.prøver å få pekefingeren i munnen,men det er slett ikke enkelt,hehe.digger å se tv...tidlig krøkes vet du er bra at du holder deg her ja.må jo skravle litt innimellom.å jo fler,jo bedre=0) tenker du er ferdig med kjøkkenet nå?? er flink du!! har litt å lære der,hehe skal på teater på skolen.gruer meg litt.jr pleier bli sutrete der det er mye folk.men får vel "rømme" ut hvis bælja starter.
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2006 Attpåklatt ja...hehe,da tror jeg at jeg hadde blitt alene med 5 unger gitt....Blir sliten bare ved å tenke på det-)) Kjøkkenet ble vaska i går, etter mye om og men. Linea hadde bestemt seg for å være suttrete den dagen. Ble ett skap om gange, og det tok sin tid. Ble ikke ferdig før kl 19 i går kveld. Men nå er det reint altså-)))Litt stolt av meg selv nå ja.Ble ikke gjort noe når jeg gikk gravid heller, så det trengtes. tanna gikk til pokker i vold. Tannlegen var alt for sein, og inn kom ei dame som hadde noe akutte greier. Så min time ble flytta på til romjula...Å jeg som hadde grua meg sånn.Kunne jo vært færdig med det nå... I dag har vi farta rundt å handla inn til jula. Kjøpt juletre, julemat og det som trengs. Godt det er gjort-))) Begynner å bli kaos her i byen nå,. Alle skulle vist ut å handle i dag. Hvordan gikk det på avsluttningen i går?? Var lillegutt grei å ha med å gjøre??? Må foresten spørre deg om en ting. Har du begynt å gi Thor grøt?? Jeg begynte å gi Linea i går, men tørr ikke si det på helsestasjonen...da halshogger de meg vel...hihi Hun vil nemlig ikke ta flaske eller smokk, så hun henger i puppen hele tiden.Litt slitsomt i lengden syns jeg. Tenkte at hun kanskje sov litt bedre på nettene da. ja,ja får vel brette litt klær tenker jeg. Ligger hele spisebordet fullt. Føler at kleshaugen roper på meg her jeg sitter-)))) Vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå