Gå til innhold

Ligger i 1-2 timer før han sovner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

om kvelden. Dette har pågått over flere mnd no,han skriker ikke, bare ligger og leker seg med bamser,synger ol.

Legger seg i 19.30-20.00 tiden og sovner mellom 21-22.,og sover til 8-9 om morgonen. Sover middag i bhg hver dag fra ca 14-14.30, og ligger da også lenge før han sovner.

Tenker at det er den lille luren på dagen som gjør at han ikke sovner om kvelden,? Noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her også og jeg har tenkt å kutte ned på middagsluren.. Hun sover ofte inntil 2 timer da... og da må jeg vekke henne.. så eg tenkte å ikke la henne sove mer enn 1 time og se åssen det går da. evt kutte helt ut sovinga på dagen. Hun er 2 år og 8 mnd

Skrevet

Tror nok godt at det kan være den luren på dagen som gjør det ja. Synest også at den kommer ganske seint på dag. Bare husk at når/om dere bestemmer dere for å kutte ut luren så kan han bli irritabel i noen dager. For det er en stor omstilling for de små. Vesla her sluttet å sove på dagen da hun var litt over to år. Tidlig ute med andre ord, men det gikk helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...