muslingen Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 vi har vært på ultralyd i dag og fikk kjempefine bilder:) så alt kjempegodt og ingen tvil om at det var gutt:) var jo litt engstelig på forhånd om de skulle klare å få bra bilder. har tross alt 25-30 kg for mye på kroppen. hadde blitt tipset å ikke komme inn med tom blære. så måtte veldig på do men ble nydelige bilder:) vet ikke om det med blæra faktisk hjalp men det er ihvertfall et tips:) den dytter jo livmoren litt opp:) gled dere alle sammen, fantastisk følelse:)
Linda-Kristin=) Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 hvor langt på vei er du? så bra at det gikk fint:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Har også ca 25-30 kg for mye, og fikk kjempeklare flotte bilder. Var jo ikke noe problem :-) I motsetning til deg hadde jeg tømt min blære før jeg gikk inn, men fikk da tydelige bilder likevel :-) Var forresten 18+5.
Lothiriel Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg også har MINST 30 kg for mye. Fikk kjempe fine bilder selv med tom blære. Tror det er individuelt om det er dårlige bilder eller ikke. For jeg har tynne venniner som har opplevd å få dårlige bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå