Gå til innhold

Savner å gå gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er flere her som savner den tida å gå gravid. Jeg vet dette høres helt teit ut, men jeg gleder meg faktisk til tiden når jeg skal ha neste baby og da til fødselen. Der var liksom sånn en god føleles akkurat i det fødselen var ferdig og jeg fikk opp gutten på magen. Det var jo ikke noe godt tiden før, men det har jeg liksom glemt nå husker bare den gode følelsen ettepå.

Blir nok to tette her :-)

Skrevet

Jeg savner den tida å gå gravid litt ja - kjenne spark, all spenningen rundt det (hvem som ligger inne i magen, fødselen og til tiden etterpå), og den spesielle følelsen av å gå gravid, at der faktisk vokser et lite menneske inn i deg. Var en fantastisk tid, og gleder meg allerede til nestemann, selvom det er ca 3 år til..

Men det er jo selvfølgelig enda mer fantastisk å få den lille på utsiden, finne ut hvem som har lagt der inne å sparket, og å bli kjent med, ta vare på og gi masse av kjærlighet og omsorg til det lille fantastiske mennesket :)

Gleder meg faktisk til neste fødsel jeg òg, hadde en fin fødsel sist, håper eg er like heldig neste gang. Og gleder meg til de første timene etter fødselen - de er så spesielle :) Gleder meg òg til å se lille tulla som storesøster ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...