Gå til innhold

Juni: Flere lettvektere her? hehe


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Synes Mathias er så liten i forhold til alle de andre her jeg. Vet man ikke skal sammenligne, men er det virkelig bare Mathias som er liten og lett?

 

Han følger kurven sin perfekt altså, så er ikke bekymret eller noe, bare lurer :)

 

Var på 6 mnd kontroll i dag og han er nå: 6890 gram, 67 cm lang og 42,9 cm rundt hodet.

 

Litt under gjenomsnittet i følge hs, men helt perfekt hehe (som om jeg ikke visste det da)

 

Kan jo også skryte litt da :) Hs ble VELDIG imponert av lillegutt. satt å kikket på han med lekene i over 10 minutter. "jøss, han er jo skikkelig konsentrert og fokusert på lekene jo. Han studerer og prøver å få tak i ballen inni leka. Dette er veldig uvanlig før rundt 8 mnd alder. Det vanlige i denne alderen er at det går rett i munnen" sa hun da.

 

Så konklusjonen etter kontrollen er:

Vi har en liten, perfekt, konsentrert og fokusert gutt som er glad i å studere leker, ikke spise de opp. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm...trudde det var helt vanlig at de studerte lekene sine sånn jeg..det har lilleman holdt på med lenge. 8 mnd asså? ja ja ..flink en liten jeg også har da:) og din gutt er ikke liten..perfekt som alle andre her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten? Jeg?

Langtifra. Jeg er akkurat stor nok.

Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øvers til nederst.

Er du større enn deg selv kanskje?

 

:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. han er vel ikke liten da, men mindre enn mange andre :) men helt greit for meg altså.. får se det positive i det, vi får brut klærne myyye lenger og han er ikke så tung å bære på (og takk for det for nå har vi en "bli bært periode" her)

 

Svarte på 0-1 Foringsautomaten (Ler litt hver gang jeg leser nicket ditt hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...