Gå til innhold

Januartermin barna kommer som perler på en snor jo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten skremmende hvor mange med termin i januar som allerde har dukket opp! Svangeskapsforgifting er visst den mest vanlige grunnen etter hva jeg ser. Vil det si at noen av oss da får besøk allerede i februar?

Uff håper alle får gå til termin og at alt er vel med babyene våre!Bare en liten tanke i natten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er forskjell på å ikke ville gå over tiden og å få en måned for tidlig. Heldigvis går det oftest bra uansett da, men ønsker selvfølgelig ikke kuvøse opphold for babyen.

Skrevet

huff ja.. får håpe at vi ikke får fortidligt.. at lille babyen ikke kommer før den er "færdig".

Skrevet

Jeg vet jeg ikke kommer til å føde i mars jeg! Tvillinger kommer før termin, så når folk spør må jeg bare si " i februar en gang". Håper bare de ikke kommer i januar! Alt eller 2 februar er toppers!!

Skrevet

For min del blir det heller ikke termin. Vi har termin 28. mars- og jeg tenker at alt fra midten av februar er ok. :-)

Når har du termin, HappyJoy?

Skrevet

Sist jeg var på kontroll hos jordmor ba hun meg å ta det rolig i førjulstida - og jeg måtte huske på at det var betydelig flere fortidligfødsler i desember enn ellers i året! Så jeg tror stress kan være en av årsakene til dette.

Skrevet

Ja den tanken har slått meg å, stress har vel helt sikkert noe å si... Vi får ta det pent og stille, så kanskje de holder seg inne til tiden!

God jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...