Gå til innhold

Er det flere enn meg som sliter litt med "skvetting" etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å holde meg på samme måte som før, noe som bl.a gjør at jeg må gå på do før sex og at jeg skvetter litt når jeg driver med idrett. Det hender også at jeg kjenner at det lukter litt urin av undertøyet om kvelden. Det er ikke så mye at jeg vil si at jeg tisser på meg, men det er jo ikke så veldig gøy, da. Noen som har opplevd det samme og som evt har noen råd? Synes det er litt i tidligste laget å begynne med Tena Lady ennå...

Skrevet

Hvis jeg virkelig må tisse så klarer jeg ikke holde meg, det er pinlig...

Har tisset på meg noen ganger, jeg er ikke merkbart slapp der nede heller, klarer og knipe og det kjennes ut som før ved sex...

Derfor er det så rart..

Skrevet

Knip! Knip! Og knip!!!

Jeg har merket stor forskjell etter at jeg begynte å knipe regelmessig.

Jeg hadde problemer med at jeg var for slapp og det derfor kom luft inn i kjeden mens vi hadde sex.... Ødela litt av stemningen kan du si :)

Skrevet

Det samme skjer meg også. Ikke noe kult. Jeg kjenner det kommer en dråpe eller to når jeg løfter tungt ellr bøyer meg osv. Jeg må jo tilstå at jeg ikke kniper spesielt mye så jeg får sette igang med det. Godt å vite at vi er flere!

Skrevet

Jeg kunne ikke vente for lenge med å gå på do de første mnd, for da kune det komme en skvett ja.... Eller når jeg nøys...

Men etter en 4-5 mnd var det tilbake til det normale, og det uten noen form for trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...