HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis vi får jente vurderer vi å kalle henne Mira, synes det er så søtt. Liker korte, fine navn. Noen som har andre korte, fine favorittnavn til gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morango 29.05.2007 Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Mira bæres av vel 300 kvinner i norge. Synes det gir utenlandske assosiasjoner, lett å uttale internasjonalt. Starter på Mira (6): Mirab Miradije Miralem Miran Miranda Mirasol Slutter på mira (16): Admira Almira Amira Asmira Azemira Elmira Emira Ermira Krassimira Namira Palmira Samira Semira Tamira Zamira Zemira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Korte fine jentenavn er iallfall lett:) Jeg liker også korte fine navn, men Mira er et av de få korte søte jeg ikke liker så godt, tror kanskje det har med Mira Craig å gjøre:) Men det er jo egentlig tullete av meg, men her kommer en liste med korte søte navn:) Oda Alva Alma Pia Luna Erle Ylva Lilly Lisa Lilja Lara Mia Frida Frøya og korte fine guttenavn: Vanskeligere å finne korte fine guttenavn:) Ole Olai Elliot Jens Henry Jonah Elias Emil Favorittene mine må bli Alva og Henry:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2006 #4 Del Skrevet 19. desember 2006 Ada Eva Kaja Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå