Suprise! Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Bare lurer sånn i forhold til "hvordan det skal være" Mener å ha lest at ut i fra vekten til babyen kan man finne ut hvor my de skal ha? Hune er litt over 5000g nå I dag spiste hun 720 ml mme:) passe,mye,lite? Tusen takk for svar!
*shehasmyheart* Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 De sier vel ca 15% av kroppsvekta... Men det er jo ikke alle det vil stemme på. Noen er mer sultne enn andre, og da må de jo bare få mer:) Jeg har aldri regnet så nøye på det egentlig. Men jeg har en storspiser;) Fulgte nøye anvisningen i begynnelsen, helt til en barnlege sa til meg at jeg ikke kunne bestemme når hun var mett...eller sulten:) Men mange sier at en bør være under 1 liter i døgnet. Det barnet ditt spiser høres greit ut syns jeg ihvertfall:) Når jeg ser på "vektskjema" til snuppa her, så tror jeg hun også lå rundt der i ml når hun veide ca 5kg. Ble litt surrete dette. Håper det hjalp litt;)
Suprise! Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Tusen takk for svar silje:) Okei,bare lurte litt jeg.Hun følger vektkurven sin så det er ikke det det står på Uansett får hun spise det hun vil spise,om det er mer eller mindre hun føler for:) Ble bare litt nyskjerrig på denne % i forhold til vekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå