Gå til innhold

Spy=jente IkkeSpy= gutt?

*Angelface*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja i mitt tilfelle har d stæmt.har to gutta fra før,å da va æ ikke dårlig en dag. mens no vente æ nr 3, å har vært dårlig fra dag en,ikke spydd så mye,men vældi kvalm.vet ikke ka d blir,ska på ul fredag 22 des.men ringtesten å det kinesiske fødselskarte sir jente,så da får æ komme me rapport på fredag:)

Stemmer ikke her .. ikke vært noe dårlig eller kvalm eller halsbrann.. har vært i super form, begynner å bli litt sliten ,men det hører med..Vi venter jente så:-).. ei annen jeg kjenner var heller ikke noe dårlig og hun venter jente , samme med søstra til sambo hun var heller ikke noe dårlig, i toppform hun fikk jente;-D .. trur det er idividuelt da... hehe

Annonse

• 3 uker senere...

Har stemt på meg! Jeg var superkvalm stort sett hele svangerskapet, men spes de 4 første mnd... Spøy, brekninger hver dag morra og kveld, helt forferdelig :(

Hadde også MYE halsbrann... Og dilla på melk...

Jeg visste ikke hva jeg fikk, ville ikke vite på ultralyden.

Siste mnd hadde jeg jente-følelse, og fikk ei herlig lita tulle :)

Ei kusine av meg hadde ingen plager i det hele tatt, untatt bekken/rygg vondt... Hun fikk gutt! Spydde ikke en eneste gang..!

• 2 uker senere...

Har hørt dette jeg også, men det stemmer ikke på meg. Har ikke vært kvalm en eneste dag - og jeg vet at jeg venter ei jente.

Har også hørt at det med svangerskapskvalme ofte har en sammenheng med om man generelt blir lett kvalm/sjøsyk. Dvs at de som har lett for å bli sjøsyke ofte også blir plaget av svangerskapskvalme. - Denne teorien passer iallefall til meg. Jeg blir sjelden kvalm/sjøsyk - og har sluppet unna svangerskapskvalme også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...