Mamma`n til Sofie Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg og sambo tok etter mye slit og prøvelser skrittet ved å gå fra hverandre. Litt trist i og med at jenta vår er 6 mnd, men det har rett og slett ikke funka etter vi ble foreldre. Han vil kun være sammen med venner og gjøre det han vil hele tiden, og jeg blir sittende her hjemme med datteren vår. Uff, det har vært slitsomt! Jeg har heldigvis støtte fra hans familie også da, så det har igrunnen blitt lettere enn jeg hadde trodd! Og vi er fremdeles venner. Så etter jul flytter jeg og gullet sammen med venninnen min. Gler meg noe så vannvittig altså! Så nå kan han bare leve livet sitt, uten at jeg sitter hjemme irritert. Men jenter.. det er så sårt når to mennesker gler seg sånn til å bli tre, men så blir man bare to..viss dere forstår?? Håper omstendighetene blir lykkeligere ved evt, nestemann.. Klem fra meg
celi** Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 det var jo trist..men fint at dere kan være venner da. lykke til videre :-)
Suprise! Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Vil bare ønske deg lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå