Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Frutti fra nestle, eller sånn på glass? Og hvor mye gir dere? Gir dere det som mellom måltid eller dessert?
Mamma`n til Sofie Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har avogtil litt sånn aprikos fra nestle i grøten hennes jeg. Og sånn bananmos fra nestle liker hun veldig godt. Jeg gir det til dessert.
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Alt etter som. Avogtil har vi det endatil som pålegg på skiva. Nydelig
Gjest Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Gir fra nestle og HIPP. Beste er pære og eple. Gir det som dessert etter middag. Har prøvd å lage fruktmos flere ganger men den faller ikke i smak.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Hjemme så spiser hun som regel frukt som jeg har kokt selv. Men har alltid ett glass med noe frukt stående. Frutti pleier jeg å ha liggende i stellebaggen da jeg synes dette er passe størrelse til en posjon. Greit å ha liggende i tilfelle. Noen ganger så blander jeg litt i grøten og gir resten til dessert. andre ganger som mellom måltid hvis vi er på farten
lifa og Eline Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Lager stort sett selv og da blir det : eple. aprikos. mango, pære og ananas. Enten eple alene eller blanding med en eller to frukter til. Får også banan. Hvis jeg kjøper går det i Nestles M/ eple, aprikos, fersken, og pære. doisse begerne som selges i firepakning. Får kun sammen med måltidene, får ikke mellommåltider da det går utover de faste måltidene. Er 10 mnd. og får ca. str. med ett beger om dagen.
Raffna Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Tassen elsker den fra Nestle med banan, pasjonsfrukt og fullkorn (føler den blir enda sunnere når det er korn i den....). Og han vil ikke ha vanlig naturlig banan, så jeg er glad han liker den. Gir mellom et halvt og helt beger per dag, som regel etter brødskiva til lunsj.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 når startet dere med fruktmosen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå