Gå til innhold

Hva slags fruktmos gir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frutti fra nestle, eller sånn på glass? Og hvor mye gir dere? Gir dere det som mellom måltid eller dessert?

Skrevet

Jeg har avogtil litt sånn aprikos fra nestle i grøten hennes jeg. Og sånn bananmos fra nestle liker hun veldig godt. Jeg gir det til dessert.

Skrevet

Alt etter som. Avogtil har vi det endatil som pålegg på skiva. Nydelig

Skrevet

Gir fra nestle og HIPP. Beste er pære og eple.

Gir det som dessert etter middag.

Har prøvd å lage fruktmos flere ganger men den faller ikke i smak.

Skrevet

Hjemme så spiser hun som regel frukt som jeg har kokt selv. Men har alltid ett glass med noe frukt stående.

Frutti pleier jeg å ha liggende i stellebaggen da jeg synes dette er passe størrelse til en posjon. Greit å ha liggende i tilfelle. Noen ganger så blander jeg litt i grøten og gir resten til dessert. andre ganger som mellom måltid hvis vi er på farten

Skrevet

Lager stort sett selv og da blir det : eple. aprikos. mango, pære og ananas.

Enten eple alene eller blanding med en eller to frukter til.

Får også banan.

Hvis jeg kjøper går det i Nestles M/ eple, aprikos, fersken, og pære. doisse begerne som selges i firepakning.

Får kun sammen med måltidene, får ikke mellommåltider da det går utover de faste måltidene.

Er 10 mnd. og får ca. str. med ett beger om dagen.

Skrevet

Tassen elsker den fra Nestle med banan, pasjonsfrukt og fullkorn (føler den blir enda sunnere når det er korn i den....). Og han vil ikke ha vanlig naturlig banan, så jeg er glad han liker den. Gir mellom et halvt og helt beger per dag, som regel etter brødskiva til lunsj.

Skrevet

når startet dere med fruktmosen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...